Absolut roligaste hittills.


Absolut roligaste utställningen hittills. :-)
Ursäkta om jag blir lite egocentrisk.

Men helgen som var blev min absolut roligaste utställning hittills som jag deltagit i.
Främsta orsak till det betyget är nog för att jag fick så många intressanta synpunkter på mina bilder.

Har också lärt mig flera bra knep för framtida utställningar och även kring fotografering och foto i sig.




Ett foto i "ny skepnad", bland hustaken.
Intressant (för mig i alla fall, tack Ted med flera). ;-)




Andra tolkningar av absolut här, 

Erik

Kommentarer:

1 Bosse:

Jag är inte förvånad över att du tog med den fina bilden till utställningen (för det gjorde du väl?). Det vore intressant att se vilka andra du valde att visa. Har du börjat komma i gång med bildbearbetning nu? En nog så viktig del av bildskapandet.

2 Monica o Jacob:

Absolut snyggt;-)

3 Rantamor-På Näthinnan:

Absolut annorlunda...och snyggt...

vet inte men det påminner om något slags måleri...

som jag inte kan namnet på...

kubism kanske...näe jag vet inte...

och väldigt annorlunda mot den miljö jag befinner mig i...

fjällen.

Kul med en utställning...

4 4U2:

Gillar denna foto, absolut snyggt med den röda färgen till höger på bild!

5 Charlotta:

Fin bild. och grattis till lyckad utställning :)

6 Anonym:

"skitsnyggt" är ordet - förlåt uttrycket....

attans att jag inte hann se tavorna!! det tog en sådan evig tid från Djurgården till Aspudden....



vad bra att du inte blev ledsen på mig om mitt tjat om länken!....

7 Lena o Tommy:

Roligt att du hade en lyckad utställning. Jättesnygg bild!

8 Mona:

Kul för dig att utställningen blev så lyckad! Gillar din bild skarpt.

9 Annelie-Singapore:

Åh, så roligt för dig med bra betyg, stärker självkänslan eller hur?



Nä, jag gillar inte hallonvodkan. Föredrar vodka naturell istället och att smaksätta drinken med någon färsk frukt istället.

Flaskan på bilden är gåvosprit!

10 SigridfraEnget:

Absolut snyggt!

11 Birgitta - FOTO chip:

Vilken bild! Den gillar jag ABSOLUT! Så roligt med utställningen! Har du några tips att dela med dig av kanske? Det skulle jag nog behöva :)

Kommentera här: