Kommentarer:

1 Pialotta:

Riktigt fint Erik.. Rosa hela månaden och alltid ska vi se till att bidraga med något :) Ha en fin söndag :)

2 Monica o Jacob:

Härliga rosa toner på blommorna men klockan hoppar jag nog över;-)))))

Favorit blir bild ett/ha en skön söndag;-)

3 Jah Hollis:

Ja, du fick ihop en bra triss på det rosa temat du med.

4 Marja:

Älskar rosa blommor! Klockan är också fin... men favoriten blir pelargonen, kanske för att jag själv har en i min triss.:)

5 Nilla:

Fina rosa blommor...och de läckra rosa klockorna sticker ut.

6 cat:

Jag gillar att du bröt av med en rosa klocka mitt i :)

7 Linda Åkerström:

Den sista bilden är jättefin!

8 Bitten:

Härliga bilder. Gillar speciellt pelargonen.

9 4U2:

Du visar en fin triss här!

10 Lena o Tommy:

En jättefin triss. Tyckte om första bilden med de olika rosa blommorna.

11 Hasse A Norge:

Morrn Erik.



Flink gutt.

En "påse" blandat.



Ha de bra.



Hasse A Norge

12 Tinezza:

En fin samling rosa bilder :)

13 Nett:

Tjusigt rosa :) Rosa blommor är den finaste färgen :)

14 photoartbyanna:

Fint fotade rosa toner - gillar variationen! :)

15 Lairama:

Den sista bilden känns lite gammeldags romantiskt med de rosa pelargonerna som sticker fram bakom spetsgardinen.

Fint!

16 LEna Norgren:

Härligt och pelargonen blir min favorit och skulle nog aldrig komma på tanken att köpa en rosa klocka....

17 ormbunke:

Den rosa pelargonian får ett extra plus. Ha de gott. Anita

18 Annelie Esséus:

Den rosa klockan skulle jag inte ha nåt emot, men jag har mycket svårt att motstå den vackra pelargonen!

Så den får bli favoriten idag!

19 Monkan:

Ja det gäller att fota i tid och otid, man vet aldrig vilka bilder man kan komma att behöva. Bild på klockor var ju ganska unikt :)

20 Birgitta - FOTO chip:

Gillar alla dina trissval i rosa :)

21 Carpe Diem:

Fina bilder där klockorna får mig att gå igång. Älskar dessa färgglada stora ur. Den sista bilden är så fin med den underbara pelargonen oh de fina spetsgardinerna. Romantik med STORT r. Önskar dig en fin vecka Semlan.

22 anki-itte:

Blommorna i den första bilder har en fin rosa färg, dem skulle jag köpa.

23 Lena A:

Fina rosa bilder. Jag gillar verkligen klockbilden!

24 Linnea:

Du fick ju ihop det Erik. Hur sjutton hittade du klockan. Gillade din kommentar hos mig, gillade den fjolliga rosa kameraväskan mest. Vi syns snart, ha det bra i veckan/IB Linnea

25 Pysselfarmor:

Nostalgi - spetsgardin och rosa pelargon!

26 Annelie-Singapore:

Pelargonerna blir min favorit!

Synd att pelargoner inte trivs i Singapore (är för hög luftfuktighet tror jag eftersom de ruttnar upp).

Tack för kommentaren hos mig och ha en bra dag!

27 Tant Otto:

Åh vilken fin rosa triss...pelargonen blir favoriten. :)

28 imsy:

Jag undrade just hur ni män skulle fixa till en rosa triss. Du har lyckats väldigt bra!

29 Anni:

Det hade jag nog inte väntat mig - att du skulle visa rosa blommor! Men se, där är de! Själv älskar jag rosa blommor och avstod just därför från att visa dem på bild ;-)



Men du, ville du läsa mer om ostprovningen så är det inlägget före mitt rosa ...

30 Ma:

Suverän triss. Gillar verkligen alla bilderna...

31 Barnens Hjältar:

Jättebra bidrag! Hoppas du fått en bra start på veckan!

32 jonna d:

Fin rosa triss.

//jonna d

33 Åke Blomqvist:

Härligt tema :) Klockan var bäst :)

34 agnetha:

Jasså du fick oxå ihop ett rosa inlägg. Blommor var en överraskning hos dig skratt. Gjort ett besök i city? Snygga klockor!!

Jag andvände mig av arkivbilder. Men det funka det också.Mina barnbarn står ju ofta modell i mina inlägg.

35 Tant Marit:

Spetsgardin och rosa pelargon. Inget för mig egentligen, för gulligt, men man "går i gång" på det i alla fall, det fattas bara ett härligt fikabord vid fönstret och en snäll farmor så är lyckan TOTAL!

Snyggt trissat mao.

Kommentera här: