Kommentarer:

1 Anneli - A'la Foto:

Ibland blir det sådär...det är bara att erkänna! Och visst passade det till temat idag!



Ha en skön helg!

2 Annelie Esséus:

Hahahahahaha, det där känner man väl igen! Det har vi alla råkat ut för, och den som säger nåt annat ljuger!

Men jag tror jag vet varför du inte slängt just den här, den har ju faktiskt nånting visst över sig ändå, eller hur. Jag tycker den är rätt fin trots den taskiga skärpan.

3 Anne-Lie:

Det här verkar vara en miss. Antingen är fotografen darrig på hand eller står i föremålet still.

4 Gärdsmygen:

Sådant här oss alla! Var en Miss du missade också kanske?

5 Pysselfarmor:

ja så där går det ibland när man bara "skjuter" på känslan ;-))

6 Nett:

Händer oss alla, fast jag kan tycka att de bilderna kan vara värda att spara ändå :)

7 Monica o Jacob:

Haha ja man blir lite smått yr, har några liknande foton som jag fått nytta av i utmaningarna.

Kul bild på en glad Miss.

Ha en skön helg;-)))

8 Lena o Tommy:

Det där känner man igen. Tror man lyckas få sådana foton lite till mans:)

9 Mariane:

Det kender jeg alt for godt, Erik, og hvor er det ærgeligt når det sker - for man tror at NU har man lige fået et godt billede - Heldig at du havde det billede at vise denne gange :D

10 LissenTo:

Men det ser ut att vara en glad tjej. Henne får du träffa in real life, bättre det.



Svårt att fota inomhus, dessutom, tycker jag.



Ha en fin helg. // Lissen

11 Anneli - A'la Foto:

Tack för din kommentar och ditt tyckande på min bild! Det är inte ett dugg arrangerat (även ifall det händer att jag gör det ibland) utan lövet satt där och jag fokuserade just på det! :O))



12 Ingrid:

Det var väl en ganska charmig bild, så det var ju tur att du missade att rensa bort den.



Ha en fin fredagskväll!

13 Leena:

En riktig miss på en miss, rätt fint ändå :) Händer lätt, för mig också fast jag visade inte mina missar. De flesta är bortrensade sedan länge. Ha det gott i helgen!

14 Bildgatan:

Vet inte hur många sådana där jag har, speciellt när det är människor med i bilden -eller tanken att de skulle vara med.



Tycker att det finns lite kul i bilden, ögonen, något är det med det som gör att jag tycker bilden är intressant.

15 Jah Hollis:

Det kan man väl utan att skämmas kalla en miss. Men ibland funkar även en sådan bild, som i dag. :-)

16 Birgitta - FOTO chip:

Eller missade du att hålla kameran stilla ha ha :) Du har ju en snygg tjej framför linsen och då är det väl inte så konstigt om du blir darrig ;)

Kommentera här: