Kommentarer:

1 Lena o Tommy:

Otroligt fina bilder med kontraster!

2 Pialotta:

Två foton som jag verkligen gillar Erik.. kontraster .. javisst :)

3 Ingrid:

Vackra foton båda två och fina kontraster!

4 Cecilia Artista:

Fina kontrastrika bilder med olika former!

5 Carina - inspirerac:

Riktigt tjusiga kontraster...

Ha en fortsatt bra tisdag.

Kramen.

6 Gunvor:

Snyggt fotat med olika kontraster.

7 SigridfraEnget:

Snyggt tolkat!

8 Malys Krok:

Her har du virkelig fått med mange kontraster! FLOTT!

-Margit-

9 Monica o Jacob:

Smart att ta solen till hjälp, fina kontraster blev det;-)))

Dom är nog ganska lika i sinnet, bägge är ju fårvaktare i grunden. Fast Billie med sina 60 kilo bråkar man inte med i onödan;-)

Du slipper ju att torka hund var glad för det, ja i dag har det varit ett riktigt skitväder;-(

Ha det bra;-))))

10 Eva:

Fina foton ... tur att jag inte behöver välja :-) Jag gillar båda!

11 Ingalill:

Läcker den sista bilden, hade gärna vandrat runt där :)

12 Klimakteriehäxan:

Den nedre bilden är märkligt spännande. Som ur en brittisk deckare eller nåt.

13 Pysselfarmor:

Fina foton och jag sätter mig gärna där vid bordet och fikar och tittar i böckerna en stund.



Blev litet undrande först - trodde det var i Stories, Kulturhuset du varit. Där finns också bord "dukade" med böcker. Brodericaféet jag deltar i träffas alltid där och broderar. Men där är det inte du varit, så jag undrar var är det - Liljeholmen?



Ja ett jiddrans väder har det varit idag. Hade bara ett ihopfällbart litet paraply och det blåste helt sonika sönder!

14 Mona:

Jättefina bilder, var och en på sitt sätt. Andra bilden blev väldigt spännande med det starka ljuset som faller in genom dörröppninge.



Du har rätt. Jag ökade lite på kontrasten i min bild. Jobbade ganska länge med bilden innan jag blev nöjd.

15 annelie esseus:

Usch ja, det här vädret vill vi ju inte ha, eller hur?????

Gillar bilden med det rutiga golvet, snyggt!

16 anjoe:

Ja da, det er to rigtig gode bud på kontrast - i øvrigt en spændende bygning ;-)

Hav en dejlig weekend!

Kommentera här: