Kommentarer:

1 Hanna:

Här var det glassigt värre... ;0)

2 Pysselfarmor:

Jag tänker att det är en flott bil (glassig), men får för mig att det är något annat i bilden jag bör söka...jag har glott och glott, men kan inte se vad som ligger i baksätet...inte kan det väl vara glass

ha ha ha!? Eller är det en spegling av en glasskiosk? Jag dör av nyfikenhet!!

3 Anna ....tassar in..:

Shit så glassigt lyxigt..

4 Rajson:

Jag ser mig sitta i där framme och ta mig fram på Sthl:s gator! Med vinden i håret....Vill du åka med?

5 Susanne:

Där skulle jag inte ha något emot att sitta och njuta av solen och vinden som lyfter håret.



Ser mängder av fönster speglas i bilfönstret och lacken.

6 Birgitta - FOTO chip:

Lyxigt glassigt och speglingen är ju super där på sidan :)

7 Jah Hollis:

Bakom den vindrutan kan man verkligen sitta och glassa. Så länge vädret tillåter det. :-)

8 SigridfraEnget:

Självklar tolkning!

9 Klimakteriehäxan:

Förstår precis hur du tänkte! Vilket åk!

10 Jah Hollis:

Angående Malmöhotell: Det är Savoy (som ju nu egentligen heter något annat) man ser till vänster från stationen.

http://jahhollis.blogspot.com/2011/05/veckans-fonster-129-valfritt.html

Kramer ligger ett kvarter längre upp , vid Stortorget.

11 larans:

Riktigt glassigt och läckert. Fantastiska fönsterspeglingar i lack och fönster!

12 Karin:

Blankt, snyggt och riktigt glassigt!

Kommentera här: