Kommentarer:

1 Birgitta - FOTO chip:

Du Erik det ser ut som om "killarna" där borta inte har så höga tankar om tjejens boulekast ;)

Hoppas hon kastar så de baxnar :)

Många frågor att besvara nu :)

På Gresham har vi inte ätit - goulashen kostar nog minst 3 ggr så mycket. Kanske vi tar ett glas vin där ngn gång.

Flickorna var långa och damerna korta :)

Bara ben och fallossymbol - ja det var parfymflaskor - inte den jag har dock :)

Ha det gott!

2 Monica o Jacob:

Härligt med boule, det var 17 år sedan jag spelade det på playan i Hagalund. Din bild påminner mej om härliga sommarkvällar en gång i tiden.

Ha en bra vecka;-)

3 Photos by Storm:

Kom igen, visa hur spelet ska gå till. Jag, lovar, jag ska inte ta med kommentar nästa gång. Ha det bra/Lis

4 Charlotta:

Boule är väl ett av de bästa sporterna/spelen. Lätt att lära sig och man har kul även om man är urusel. Det kan jag säga av egen erfarenhet. ;)

5 Mona:

Det här spelet har jag aldrig provat på, men dom som gör det brukar bli inbitna spelare.

6 Pysselfarmor:

Hoppas hon "sopade banan" ;-))

7 Cecilia Artista:

Självklart så fixar tjejen det hela! No doubt!

Tack för ditt påpekande. Min blogg strular i kväll så det är lite spännande att se vad som händer - och inte!

8 Artlover:

Vilka kommentarer:-) Vad säger bilden? Jag kan inte säga att hon har sopat banan ännu i denna bild. Sådant där spelar morsan annars. Bra och talande bild.

9 Pysselfarmor:

Svar till dig....

Det är lin som hon spinner tråd av....

10 Hasse A Norge:

Morrn.



"Var är lillen"?



Ha de bra.



Hasse A

11 Eva:

Jag får intrycket av att hon ska "Upp till bevis"? ;.)

12 christina:

Boule är ju riktigt kul....hoppas hon spelade skjortan av dem..

13 Maria C. Dunder:

Haha...gillar "gubbarnas" stil i bakgrunden..lätt skeptiska. Hoppas hon spelar sk**en av dem. =)

Kommentera här: