Kommentarer:

1 Eva:

Bästa "Reklam, nej tack"-skylten någonsin :-)

2 LissenTo:

Hihi, bästa roligaste skylten.

Vilket reklamflöde det är. Jag har tråkigare skylt på mitt brevinkast, den här var bättre.



Ha en fin dag. // Lissen

3 Monica o Jacob:

Haha den var bra;-)))

4 Hanna:

Verkligen en vettig skylt att sätta upp på dörren. Tänk egentligen vad mycket papper som bara slängs varje vecka!

5 Mormor:

Nei, da så. Kunne vel være annen reklame vedkommende hadde satt pris på???

Ha en fin dag

6 Hasse A Norge:

Morrn Erik.



Ännu har ingen sett blåjeansen på min blogg....

(Sitter bak o fram).

Kul slylt.

Vi har vedspis men jag vet att "reklam"-papper är dåligt att tända med...



Ha de bra.



Hasse A

7 Malys Krok:

Ja for hva skal en ellers med reklame!? Morsom!

-Margit-

8 Pialotta:

Jag sätter glasögon på min näsa så får jag se om jag kan läsa ;) Härlig info som jag med stort möda kunde läsa ;)

9 Eli og Bella blogg:

Så morsomt smil

10 Ezter:

Den var bra :)

11 Pysselfarmor:

Ha ha ha den var skojig! Ja, så fruktansvärt mycket reklam som kommer - jag tittar nästan aldrig på det utan det åker ner i återvinningen direkt.

Skylten är gammal och sliten - ingen rimfrost här inte ;-)

12 jonna d:

Ha ha, vilken klockren information skylt. En sådan vill jag också ha på min dörr.

//jonna d

13 m:

Hei igjen! Takk for hilsen! Jeg regner med at det er humor med i dette skiltet, men vet ingenting om bakgrunnen. Syns bare det var morsomt! Så det på en liten ferietur.-Margit-

14 Rimkogeren:

Godt set, jeg har vendt billedet. DVD gemmer en tekstbehandling.

Flot skilt, nemt at forstå. Vi har kun brændeovne, men reklamerne bliver sendt til genbrug :-)

15 Ingrid:

Det var riktigt bra ejreklamskylt!!



Tack för din kommentar hos mig!

Azorerna var verkligen helt fantastiskt. Vi var där i januari och det var väl kanske i tidigaste laget, men det var ändå varmt och skönt och sååå vackert. Åk dit om du får tillfälle till det!

16 Christel:

Mycket bra bild, det ser ut som om mottagaren har blivit riktigt trött på allt papper! ;-)

17 anemonen:

Ha ha den var bra den. Dagens bästa vill jag påstå.

18 fru Vallmo:

Hahaha bra information! Kanon bidrag!

19 Mona:

Haha, helt klart någon med humor som satt upp den skylten.

20 Cici:

Den informationen säger mycket, men nu lägger dom in reklamen i morgontidningen så man får den ändå.

21 Kicki:

Haha den var bra!!

22 Birgitte:

Jeg ville ønske at jeg kunne sætte sådan en på postkassen her , men det er vi ikke enige om her i huset,_)

23 Anonym:

Hihi,-dette var en "Neitakktilreklame" skilt utenom det vanlige. Herlig!

24 Monica:

Glemte å skrive hvem jeg er, jeg:)

Kommentera här: