Hyllning (355/365)




Tar nu foto nummer 355.

Jag vet inte varför Akson som håller i temat inte själv har visat någon ny bild sedan 2 september!?
Tiden står stilla där.
Men själv går jag mot mål, nu bara tio foton kvar (eller nio)!



The Beatles kan vara värda en hyllning på detta sätt.

The Beatles är en grupp jag hyllar, jag gillar vad de gjort. Återkommer själv ganska ofta till Beatles musik. Då kan en hyllning passa bra med dessa spelkort från en speciell kortlek med enbart Fab Four bilder. :-)


(I temalistan hittar du nr 104 - hyllning.)


Erik

Kommentarer:

1 Rantamor-På Näthinnan:

Ja d va en riktig hyllning d...

och klart att Beatles behöver en hyllning.

Tänk när dom slog igenom och alla tyckte att dom var Sååååå långhåriga.

Och lugg...yee yee...

2 Erik "Semlan":

Roligt att du fann min lilla hyllning Rantamor. :-)

Kommentera här: