Efter rånet.


Passerade Skärholmen igår, det var sen eftermiddag.
Nära busshållplatsen finns en nedgång till tunnelbanan och precis bredvid så fångade jag detta foto.


Kan bli större, samma foto längre ner!

Typiskt efter rånet foto kan man kalla det.
Tidigare på dagen skedde ett spektakulärt rån mot Sefina pantbank.

Jag hade ingen aning och ville hinna med en tunnelbana, så vi stressade vidare ner i underjorden (lite synd kanske).


Hade ingen aning om detta när jag passerade!


Här annan nyhetsartikel från AB om rånet i Skärholmen.


Erik

Kommentarer:

1 Birgitta - FOTO chip:

Var glad att du inte var där när det skedde. Man vet ju inte vad sådana galningar kan ta sig för - Fy!

2 Inger Maryissa:

Jag var också i Skärholmen igår, och tydligen åkte jag hem strax före rånet

Tur att inga människor blev skadade.

det var ju både skottlossning och flyktbilar osv i farten

Kommentera här: