Kommentarer:

1 Pysselfarmor:

ha ha ha

har du varit hos tandis eller tandhygienisten?

nä jag har inget tisdagstema - hoppar idag.

harn'e

2 4U2:

Aldrig har en tandborste blivit så fint pyntat! (vad jag vet ler). Tror glädjen med våra bilder blev ömsesidig denna gång för detta gladde mig :)

(även din kommentar hos mig)

3 Ingrid:

Så kul!

Jag har en likadan stjärngardin som du i mitt köksfönster, men kunde inte få till något bra foto av det.



Tack för din kommentar hos mig. Här har det varit lite växlande väder. Ganska soligt på förmiddagen, men när jag och maken tog en promenad efter lunch var det grått och blåsig och inte speciellt behagligt alls. Men man måste ju ut och röra på sig och få lite frisk luft.



Ha en fin fortsättning på kvällen!

4 Lotta:

Haha, underbar bild. Kan tänka mig att ekonomin tog lite stryk efter det besöket? Fin tolkning på temat iallafall. :)

5 Monica o Jacob:

Dit ska jag i morgon, måste göra en koll så man vet om man kan äta nötter i år med;-))))

Läcker fönsterbelysning.

Ja han fick vara med i dag igen lilla gubben, hittade inget bättre kort.

6 Leena:

Hoppas du hade det mysigt medan du väntade på din tur :) Fint fönster i alla fall. Jag hittade inget att fota denna gång, vi är inte så pyntiga av oss.

7 Mia:

Men jisses, jag fattade ju inte att det var en tandborste först! Såg bara ljusen i fönstret... ;-))

8 Klimakteriehäxan:

Många små lampor blir det så här års. Fast eltandborsten, den är ett året-runt-måste - även om den inte är precis blingad ... :-D

9 Carina - inspirera:

Vilken superstor tandborste ; )

Man kan ju adventspynta på flera sätt!

Du undrade vad jag hade för snöre runt mina ljus; det är vanligt vitt papperssnöre...så man får ju naturligtvis vara väldigt försiktig när ljuset kommer ner i nivå!

Ha en fortsatt trevlig tisdag.

Kramen.

10 anemonen:

Åh det här var annorlunda och kul. Inte så dumt att gå till tandläkaren innan julens alla knäck. Eltandborste det kan inte jag vara utan fast inte i den storleken som du visar. Ha de fint och tack för titten hos mig.

11 Zanna:

Jag gillar verkligen tandborsten :)

12 Camilla F - Design & Foto:

Härlig o annorlunda bild :)



Svar: Mm, tack så mycket! :) Ja precis, hade tur som hitta dom känner jag.

13 Pialotta:

Häftigt, coolt att du fotade väntis när du ändå väntade i väntrummet.. där fick jag till det ;)

14 Gunvor:

Inte så kul ställe att gå till, men med lite adventstämning så kanske det går bättre. Jag tycker inte om att gå dit men man måste ju.

Kul tolkning var det ju!

Snart är nog snön väck här. Det har varit flera plusgrader i dag.Inte så kul..det blir säkert halkigt som bara den nu i stället.

Lördag var det solsken o riktigt varmt.

15 Madde:

Snygg bild :)



Tyvärr tror jag vår snö snart är borta, då det har regnat halva dan!

Nepp inget torkskåp, men en alldeles ypperlig källare ;)

Lite längre än dej har jag bloggat, ja!



Ha de bra!

16 Beppan:

Första gången jag ser en sådan tjusig(?) sak i ett julprytt fönster!! Kul är det i alla fall - smakfullt kan man ju diskutera...

:-)

17 LissenTo:

Tror det håller på att mysas till i ditt hem Erik, ljus och ljusslingor. Precis vad som behövs denna mörka årstid.



Kollade med fotofirma lokalt måndags, 65 :- / bild. Eftersom jag får betala andra fotofirman 2 ggr, avvaktar jag. Lite av glädjen har försvunnit, men nu har jag accepterat att det blev som det blev. (Men bilderna kan komma imorgon)



Tja, kunde varit värre.



Tack för omtanken. // Lissen

18 Sandra:

snyggt! har själv en ljusslinga med stjärnor på :-)

19 Ika:

20 Ika:

Klart tandborsten också ska pyntas :-) Idérikt och roligt!!

Kommentera här: