Kommentarer:

1 Erika:

Konserten med Cat Stevens i lördags kväll, var en höjdare från första till sista min. Vi som var där fick bra platser och hade alltså en toppenkväll.

Aftonbladet har en journalist som hade mer negativt att säga om konserten än positivt, men vem bryr sig om en pojkspoling som inte var ung på den tiden när han startade sin musikkarriär. Huvudsaken att vi som var där gillade det han sjöng.



Tänkte du kanske ville veta vad jag tyckte om det hela, jag tänker nämligen inte göra något inlägg på min blogg om detta eftersom jag tror att ingen är intresserad av honom på grund av att han konvenerat till den religion han gjort. Har märkt den sortens tendenser hos vissa på internet. På ren svenska skiter inte jag lite i det i så fall. För mig är han som artist då-nu "The one and only" .



Vi hade en toppen helg i Stockholm. Du nämnde något om en bloggträff, men redan dagen efter åkte vi hem igen så tid hade inte funnits.

2 Pysselfarmor:

Brrrrrr brrrrrrrrr ....nej tack inte jag!

Kommentera här: