Ekonomi (106/365)

Gick nere vid Liljeholmskajen och fann där ett som jag tycker snyggt klotter. Perfekt! Jag har tagit foton på bankpalats vid Kungsträdgårdsgatan och jag har fotat kontor i city med kostymklädda börsklippare. Men ändå inte känt mig nöjd med motiven för att få en bra tolkning.
Så hittar jag det perfekta motivet till fototemat ekonomi i denna Björnliganmedlem i full fart med att få upp kassaskåpet. :-)


Snyggt klotter i Liljeholmen som jag tycker passar till temat ekonomi.




Foto nr 106/365.

(I temalistan är det nr 48 - ekonomi.)
Erik

Kommentarer:

1 Bosse:

Kul gatukonst, fin bild!

2 Linnea:

Verkligt häftigt klotter!

3 Monica o Jacob:

HAHA den var riktigt läcker;-)))))

4 Björn:

Snyggt!

5 vildhunden:

Den "illustrationen" var verkligen läcker. :)

Kommentera här: