Drömma lite...

Detta tema tog tid. Jag funderar över olika angrepp mot trisstemat "drömma", nummer 135 i ordningen.
Väljer så till slut denna triss från helgens olika begivenheter.












Inte riktigt Elle eller Vouge, mer av en lågbudgetversion av "Style-akuten" eller "Gör om mig". Men många kände sig kallade och stod/satt snällt i kö för att få bli "stylade" med hjälp av postorderfirman Ellos. Det var fullt på galgarna med de senaste vår/sommarkläderna ur Elloskatalogen.
"Dörrvakten" gjorde sitt bästa för att skapa känslan av exklusivitet när de köande släpptes fram (ett par i stöten) till modeakutens orakel.
Jag tror i alla fall att en del tjejer i kön närde drömmar... hoppas drömmarna fick näring efter väntan i kön.



Här hittar du andra tolkningar,

Erik

Kommentarer:

1 LEna Norgren:

Klart att det är många som drömmer om "Gör om mej"blir bara så full i skratt på alla olika event som ploppar upp.Gissar att det var lite väntan till det nya...:)Funderar på om du fick ny stil också och hur det gick till....

2 Anni:

Inte utan att man undrar hur DU blev omstajlad ;-)

3 Nukke:

Hmmmm Jag tror att jag skulle trivas där ! Jag skulle ha varit gärna där och drömma :) Trevlig vecka önskar Nukke :)

4 Nukke:

Jag skrev hit att jag skulle nog viljat vara där o drömma också !!!!!(det hät fungerade inte förra gången)

5 Monica o Jacob:

Verkar vara mycket jippon i Kungsan nu för tiden, det här var annat än slaget om almarna;-))

Tycker Ellos tappade stilen efter att dom blev uppköpta av fransmännen, men ditt lilla reportage var trevligt;-))

För mej får det gärna bli lite svalare och regnet behövs verkligen.

Ha det bra;-))))))

6 Jah Hollis:

Visst, det går alltid att drömma.

Fast några stylister kommer inte i min närhet.

"Nej, det märks", skulle kanske en och annan säga. :-)

Kommentera här: