Kommentarer:

1 Anni:

Här var det vinterdrama minsann! Hoppas att istapparna snart töat bort, även om det är lite kallare igen idag!

2 Monica o Jacob:

Riktiga barndomsminnen, dom faschinerade en "skorstensgubbarna" som vi kallade dom.

Snygg bild;-)ha en skön onsdag.

3 Cecilia Artista:

Härligt foto med den fina vinkeln! Grafiskt rent och snyggt och ett extra plus för istapparna som ju är så fina att se på men ack så farliga!

4 Anni:

Som svar på din snälla kommentar kan jag säga att sonen på min bild sitter i en ruin i Kronenburg i Tyskland, nära gränsen till Belgien.

5 Anneli - A'la Foto:

Oj så det runnit över! Så häftigt!



Ha en skön onsdag!

6 Pialotta:

Å du, vad jag gillar din svartvita bild.. dock inte istappar i verkliga livet ;)

7 Vinterhagen:

Fin bild! Gillar istapparna men hoppas att de snart smälter bort :) !

8 ormbunke:

Kul bild som gör sig förträffligt i svartvitt. Anita

9 AKO:

Jag tror de olika upplevelserna av gummit i mina två bilder beror på de olika skärpedjupen och vinklarna. Kul att de föll dig på läppen! :)



Jag gillar att din bild presenterar en vår som vi alla längtar efter och det svartvita tar fram skiftningarna i istapparna på ett bra sätt.

10 Ingrid:

Här var en dramatisk bild med den höga skorstenen och istapparna. Nu får vi verkligen hoppas att isen snart töar bort.



Hälsningar från Gotland!

11 Kerstin:

Det här är en bild som verkligen gör sig bra i svartvitt. Innan man blev en "fototok" tittade man inte lika ofta upp på husen, tänk vad många istappar man missat! :) Numera tittar man upp lika mycket som ner i jakten på en bra bild.

Ha en fin torsdag.

12 Pysselfarmor:

Det här motivet gör sig verkligen bra i svart-vitt och du har klickat fast en jättefin bild. Jag tycker att det blir en aura av nostalgi i bilden.



Ja fönstren behöver kanske målas som jag visar hos mig....det sitter på ett hus vid Sturehov slott - ett gammalt hus som andvänds som cafeteria idag. Fönstren har vad jag kan bedöma gammalt glas så det är därför det blir så "annorlunda speglingar" i det. Det finns ingen sjö där som kan speglas i fönstret - dock på andra sidan huset finns vattnet, men det är is på det nu.

13 Anna Carin:

fin svartvit bild på den lite annorlunda skorstenen?? eller?? å hu va mycket is i hängrännan. Tack för din kommentar hos mig!

Anna

14 anjoe:

Flot er det godt nok, men man skal passe godt på sit hoved ;-)



Mit ordløse billede viser en bordlampe, der lyser ned på den bærbare computers låg!



Hav en dejlig weekend - og pas på nedfaldne istapper :-D

Kommentera här: