Kommentarer:

1 ScandinAsian Taste:

snygga rådjur

2 Monica o Jacob:

Hoppas hyrorna är överkomliga, en nybyggd trea i Vällingby kostar runt 10.000 i månaden;-(

Dom ser lite trötta ut, men det kanske är måndag.

Rådjur är fina, har dom utanför köksfönstret där dom äter av fågelmaten.

Ha en skön söndag;-)

3 Jah Hollis:

Det var en variationsrik triss, det. Semlor bjöds det på även på mitt jobb, på självaste fettisdagen (som ju sammanföll med Internationella kvinnodagen denna gången).

4 Jan Helleberg:

Som sagt innan, en blandad triss. Rådjuren år fina. :)

5 Barnens Hjältar:

Jättefin triss!

Ha en fin söndag!

6 Marie Carpe Diem:

Kreaktiv tolkning Semlan. WOW!!!! Att få semla innan mötet, vilken hit. Ska snacka med chefen i morgon ;-)

7 LissenTo:

Fler smarta drag av arbetsgivare behövs. Ja nya hus behövs occkså och glad blir man jag när jag får se "fria" djur i naturen.



Må så gott. //Lissen

8 Tant Otto:

9 Tant Otto:

Bra trissat...På G med semla är inte dumt...hm bra för rådjuren att våren är på G.

10 Pialotta:

Tänkvärd triss som alltid hos dig.. Semla inte alls så dumt .. men någon dyrbar lägenhet blir det inte tal om för mig ;) Söker förbrilt efter annan (bor tre trappor upp utan hiss), men man har krav på mycket .. alltid På G ;)

11 Birgitta:

En trevligt varierad G-triss Erik! Fotografen tycks inte avslöjat sig för rådjuren ;)

12 Rantamor:

Och tomt på fatet blev det också....hann du få någon semla????

Rådjur är ju så söta, och dom har haft och har en jobbig vinter ghär uppe...och du kan ju se snödjupet på min triss !!!!



Tjingeling.

13 Nukke:

SLURPS ! De där bagelserna ser bra ut ! (säkert är det lite svårt att konsentrera sig när magen är mätt ) De där rådjuren är nog söta också. Bra hittat alla i temat !!!!

14 Nett:

Och jag har inte lyckats att få i mig en enda semla än i år ;) bakelserna på 40-årsfesten hoppade jag över, sonen tog däremot en och han tyckte det var gott. Själv nöjde jag mig med lite godis ;)

15 Pysselfarmor:

Undrar vad som skulle tas upp på det där produktionsmötet - allvarsamma saker...trötta eller allvarliga inför stundens allvar ;-) eller koncentrerade på den goda semlan??

16 Anni:

Men nu är väl semmeltiden över? Är det inte fasta än?



Kul och udda triss du bjuder på!

17 Marie-Louise:

bra triss :)

18 @Receptomaten:

Horn på G på bocken å!

19 Liw- mamma till Mait och mini i magen:

Skulle tro att semlorna drog ut på tiden? ;-)



Kommentera här: