Skolat fönster.

Hoppas Susannes bloggflytt fungerat som det var tänkt. Som besökare och deltagare i "veckans fönster" ser allt ut som vanligt på bloggen. Hur som helst är veckans fönster nu tillbaka med skolfönster som tema nr 131.
Jag deltar med lite udda skolfönster från Konsthögskolan.


Rolig form på fönstret...


Oskarpt fönster? Samma fönster som ovan, men skärpan ligger i spegelbilden.

Alltid roligt ta stadspromenader med vännen Ode. Vi kan ge varandra impulser i fotograferandet, leta motiv, söka egna vinklar och infallsvinklar. Allt medan samtalet vandrar mellan olika ämnen och grad av seriositet. Härliga stadspromenader!


Inspirerande utsikt från klassrumsfönstret.

Det blev några skolfönster ute på Skeppsholmen!


Vill du se fler skolfönster?

Flera fönstertolkningar här,

(du hittar länkar bland kommentarerna hos Susanne och i listan bland förra fönstrets deltagare.)

Erik

Kommentarer:

1 Susanne:

Konsthögskolan har då passande fönster till temat. Måste vara intressant att se verken de visar där.



Tyvärr har det ännu inte blivit någon flytt så det är därför det ser ut som vanligt hos mig. Hittar ingen som kan hjälpa mig med flytten, men eventuellt blir det senare i sommar.

2 Pumita:

Oj, vad jag hade dålig koll på Konsthögskolan. Nu vet jag betydligt mer. Tack för det!

3 Pysselfarmor:

Vilket passande fönster och så läckra bilder du klickat fast!!

Fotopromenader är skojs!



ha fortsatt skön helg

4 larans:

Fina och intressanta bilder på veckans tema!

5 Jah Hollis:

Snygga bilder. Mitt foto var som sagt taget med vänster hand och gör inte alls IT-byggnaden rättvisa. Den är faktiskt sevärd.

Staden är ett ibland underskattat landskap att vandra i. Alla hyllar trista skogar där det inte finns mycket att se.

Jag har själv börja fota en del hus i Malmö och har fått en helt ny blick för flera av dem.

Kommentera här: