Kommentarer:

1 Ting o Tankar:

Hej!

En hel del skyltar fick du med!



Ha det fint.

2 SoF/Ordlös Onsdag:

Den här var ju toppen!

Gillar ljuset, färgerna och tjejerna som är på väg...mot nya mål.



Tack/Glad onsdag!

3 Kicki:

De går helt rätt!

4 Anni:

Sicken tur att det var skyltar med på bilden och inte bara Lolitaflickorna! Är det skolavslutning på gång eller har de hela munderingen jämnt?

5 Cecilia Artista:

Är de på väg till skolan kanske?

Fint ljus i din bild!



Sjön på min bild i går ligger vid en av de sköna parkerna vid Drottningholms slott.

6 Ingrid:

Många skyltar blir det!



Så fin din bild är med småflickorna där i solskenet.



Tack för din kommentar hos mig. Svar: Vi var aldrig och åt på Giovannis Trattoria!

7 Gun:

Du funderade om det var spelbutik som hade kontakt uppåt:) Den var i ett café som hade tipstjänst och försäljning. Nu har dom stängt nyligen, kanske kontakten upp inte fungerade så värst bra;)

8 Anette:

Så flott bilde! Og tusen takk for kjempekoselig kommentar hos meg i dag! Jeg skal bringe hilsenen videre, dere er mange som "går sammen" :)

9 tPix:

Snygg bild överhuvudtaget, man kollar lite extra länge på bilden och det tycker jag är en bra tecken.

10 Janne:

Spännande bild med färggranna fotgängare och skyltar.

11 Mona:

Härlig bild med underbart ljus. Dom ser finklädda ut tjejerna. Kanske på väg till skolavslutning eller fest?



Håller med dig om att min skylt ser proggig ut. Jag har aldrig varit på Café Chao, men jag har kollat på Internet. Dom har sydländskt kök. Caféet ligger i ett kulturhus och dom har en caféscen för musiker, sångare, dansare och poeter. Man kan anmäla sitt intresse om man har lust att stå på deras scen.

12 Pialotta:

Här fick du till en riktigt härlig, somrig bild på tjejerna.. skyltat o klart Erik..du kan som ingen ann:)

13 Anni:

Min skylt sitter på kyrkväggen i St James's kyrka i London. På gården är det massor av olika marknadsstånd, lite loppisaktigt. Här finns också en italiensk restaurang med uteservering, som förmodligen inte har utskänkningstillstånd ;-)



Jag gissar att de olika figurerna är sådana som barn tappat, en dekoration som faller mig i smaken!

14 Lissen:

Vad härliga gänget ser ut som går där på gatan, var det skolavslutning?



Högt staket bredvid skylten, anade något vackert.



Ha det gott // Lissen

15 ElStiffo:

Cosplay.

16 Erik "Semlan":

Tack ElStiffo, det är så det heter, Cosplay! :-)

Tack för alla kommentarer. Tror jag besökt den/de jag missat tidigare... ;-)

Njut av sommaren, även när det regnar. :-)

17 Lisa:

Så fina de var... flickorna... undrar vart de är på väg?

18 Pysselfarmor:

Väldigt läcker bild!

Min skylt finns i Ribe, Danmarks äldsta stad. På andra sidan skylten finns en dam. Har ingen aning om de representerar bilder av några reella personer som levat....satt ovanför ett café.

19 ElStiffo:

Jag njuter av regnet, även om det är sommar!

Kommentera här: