Kommentarer:

1 Ordlös Onsdag:

Stort tack Erik för att du deltar i OO-utmaningen!



Det är så kul att sitta och titta runt på alla tolkningar av veckans tema.



Glada hälsningar: SoF och tPix på Ordlös Onsdag.

2 4U2:

Väntar bänken på mig tro?

3 Maria G:

Sååå somrig och underbar bild!

Ha en fortsatt bra dag!

4 Cecilia Artista:

Inte så dumt att sitta ner där och njuta av tillvaron!

Tjusig båt!

5 Tant Marit:

Det blir inte mycket bättre än så, möjligtvis om JAG vore där... Varma dagar som denna längtar åtminstone jag bort från jobbet och till vatten! Det gjorde du BRA!

6 Pysselfarmorl:

Ja nu ska man passa på att sitta ner och ta en paus och bara njuuuuuuuuuuuuta!

7 Ting o Tankar:

En toppenbild!!!

Verkligen när det är som finast!



Sommarhälsning till dig.

8 Inger Maryissa:

Härligt foto och så fint med segelbåten

ha det så gott i sommarvärmen

9 Lena A:

Så jättefin bild, segelbåten var riktigt tjusig. Snygg komposition.

10 Linnea:

Så vackert, så vackert! Fiiiint!

Hoppas allt är väl/IB

11 Mona:

Så vacker båt du fångat. Visst är det ljuvligt att sitta vid vattnet och njuta.

12 Lisa:

Oj så otroligt vita segel det var på segelbåten. Jättevacker bild!

13 anemonen:

Ja där skulle jag inte ha något emot att sitta en stund och titta på de vackra segelbåtarna som far förbi. Bra val på temat.

14 Anni:

Vilken underbar sommarbild! Vacker skuta! Men det är inte utan att jag blir nyfiken på bänken som är vänd "åt fel håll" - vad ser man om man sitter där?



Som svar på din fråga hos mig så är inte ekorrarna tillräckligt tama för att äta ur handen, men jag får komma väldigt nära när jag fotograferar - lite beroende på vilken Kurre det är. Jag tror att det är tre olika här i år, men det är lite svårt att veta. Tror att en hona är dräktig, i fjol fick vi fyra ekorrungar, det var en höjdare!



Ur handen äter talgoxungarna och nästan koltrastarna - jag får mota ut dem ur farstun när de kommer och tigger ...



Ha en bra helg trots väderomslaget!

Kommentera här: