Kommentarer:

1 ElStiffo:

Lika sött och avslipat proffsigt som ett genrefoto från en bildagentur. Helt ok! Jag borde utmana mig själv och försöka ta något liknande.

2 Lizaloop:

Vi har samma blomma på våra bilder, fast jag har en fluga på min blomma :)

3 Bitten:

Och jag har samma humla ... :-D

4 Cecilia Artista:

Nu har verkligen humlorna och bina högtidsstunder och mycket jobb!

5 Olle:

Kommer osökt att tänka på Beppe´s sketch "Ridåöverhalningen" tyvärr lite klippt på youtube men sevärd ända.

6 Fia:

Sommar!

7 Klimakteriehäxan:

Har ett bi - men den bilden använde jag för länge sen så nu kör jag med lite halvfusk denna tisdag. Fin humla du visar!

8 Mia:

Fiiin...jag har bara äckliga kryp igen... ;-))

9 Pysselfarmor:

Åhhh så mycket gott det finns där för humlan...

snyggt fotat!

10 Erik "Semlan":

Tack för kommentarerna, ska försöka hinna med att kolla runt. Lite stressigt just nu. ;-)

11 Lisa:

Ja inte behöver den humlan gå törstig inte!

Kommentera här: