Kommentarer:

1 ElStiffo:

Gul- Öppen

Röd- Stängd

2 Anette:

Så flott den var, da! Håper du har lyst til å titte innom min nye blogg :)

3 Ordlös Onsdag:

God Morgon Erik och Tack för att du vill vara med i Ordlös Onsdag!

Det uppskattar vi.



Glad onsdag önskar SoF och tPix!



En riktig skön Midsommarhelg önskar vi dig tillbax!

4 Ting o Tankar:

Kul "Låt färgerna tala"-tolkning!

Hm... undrar vad det är... och vad den betyder?



Sommarhälsningar till dig.

5 Anni:

Och vinkeln för den färgblinde ...

6 Maria G:

Snygg och läcker bild!

Ha en bra dag!

7 Janne:

Vacker bild, passar temat.

8 Lairama:

Finns de där kvar fortfarande?

Nu måste jag ge mig iväg till järnvägsspåret och kolla.

Här har ju faktiskt färgerna något att säga.

9 Cecilia Artista:

Med de färgerna så syns den på långt håll!



Ha en riktigt skön midsommarhelg du också Semlan!

10 Pialotta:

Bra val.. syns vida omkring ju ;)

11 Bildgatan:

Här var det verkligen färgerna som talar till oss vad vi vi ska göra, eller vad som kommer.

12 Mona:

Så färgglatt mot allt det rostiga. Är inte riktigt säker på vad det är. Att det har med järnvägen att göra är jag helt säker på. Kanske var det en sån man använde till att växla spår förr i tiden?

13 Pysselfarmor:

Ja verkligen - samma färger olika former ;-)

Ha en skön midsommar!

14 4U2:

Bra vald motiv.

15 Annelie - Huskvarna (Singapore):

Läckert foto till ordlös onsdag!



Yes, ett foto från i måndags på min morgonrunda utmed Huskvarna ån.



Ha en skön midsommar!

16 Lisa:

Kreativ tolkning!

17 Kicki:

Bra fångat!

18 Bitten:

Uppväct vid en järnvägsknut har jag sett såna många gånger.

Kommentera här: