Oåtkomlig.

Kul fototema som fungerar åt båda hållen, ja du förstår säkert när du ser de två bilder som jag visar.
Oåtkomliga för varandra...




Följs av foto två, som förklarar min tankegång.


En turist ombord på sightseeingbåten besvarar min vinkning.

Lite skoj när det händer (kan jag tycka).
Hon var observant och såg mig. Vi vinkade åt varandra. Kanske hittar hon mina bilder... men i stunden var ingen åtkomlig för den andra. Men hennes leende och vinkning värmde länge. Hon såg.




Andra bidrag här

Erik

Kommentarer:

1 Kerstin:

Vilken härlig känsla att få en sån respons när man står och fotar. :)

Fina bilder till temat men mest gillar jag nog tjejens vinkning.

Ha en fin onsdag.

2 Lisa:

Det här är ett tema som verkligen kommer visa kreativiteten hos oss. Dina bilder var verkligen perfekta för temat :)

3 Pialotta:

Jag var i Kivik idag på Kiviks marknad.. klickade så klart med lille kameran lite över allt bland folkvimlet.. minsann ingen som gav mig ett leende ;) Här har du fångat bilderna bra Erik :)

4 Gärdsmygen:

Kul!! Ett litet ögonblick som satte spår:) PErfekt till temat. Bra jobbat!

5 Leena:

Nej, det är nog inte så vanligt att man får någon respons från vuxna okända i alla fall när man riktar kameran mot dem ... härligt när det händer!

6 anne-lie lindgren:

Gillar att tjejen uppmärksammade dig och vinkade men gillar ännu mer att du noterad detta! Tänk vad mycket det är som går en förbi.

7 Gittan:

Fin tolkning!

8 SigridfraEnget:

Fint fångat, og godt lagt merke til!

9 Viktkamp:

vad sött =)

10 Hasse A:

Morrn Erik.

Har du varit i Kina?



Det står TSEEING på båten, ;-))



Ha de bra.



Hasse A

11 Annelie Esséus:

Jättehärligt! Snyggt fångat! Javisst är det härligt att bli sedd sådär, lite bekräftelse mår man alltid bra av.

12 4U2:

Tack för tipset om den sidan! Ja, visst ser det trevligt ut, vinkningen från "andra sodan". Bra tanke!

13 Birgitta:

Din tolkning värmde upp :)

Ha en fin torsdag!

14 Monica o Jacob:

Härlig bild, visst är dom sköna dom små ögonblickshändelserna;-))))

15 PysselfarmorPysselfarmor:

Kontakt är alltid trevligt och folk är nog mindre oåtkomliga än vad man tror....fin tolkning av temat.

16 Bildgatan:

Det syns redan i första bilden att hon fått syn på dig. Kanske inte så kul att sitta med hörlurarna och lyssna på en guide. Själv skulle jag nog vilja fota om jag satt där inne, en stor anledning att jag skulle åka med en sådan båt, om jag skulle.



17 Mona:

Härlig tolkning. Trevligt med ett möte med en okänd, även det bara varar en kort stund.



Jag använde rörelsexponering till min bild.

18 anki-itte:

Har varit med om något liknande. Något gemensamt trots oåtkomlighet

Kommentera här: