Kommentarer:

1 Tant Marit:

Hihi, har du svevat ovanför dem? ;-)

Undrar vart de är på väg...

2 Lisa:

Fyndigt av dig att fota uppifrån vad du nu står. Gissar på en balkong?

3 Mona:

Läckert perspektiv. Inte så stor risk att "modellerna" upptäcker fotografen.

4 Ting o Tankar:

Kul och annorlunda perspektiv. De ser målmedvetna ut. Kanske ska de till jobbet, eller ta en lunch på stan... :)



Ha det fint!

5 Annelie - Huskvarna (Singapore):

Häftig vinkel gör att fotot blir mera spännande!

Sedan tycker jag att du ska ge dig ut i kantarellskogen, för nu finns det riktigt mycket svamp. Igår plockade jag 1 kg på bara några minuter och då tog jag bara de lite större. De andra får växa till sig till nästa skogspromenad.

6 Ting o Tankar:

Hej igen!

Svar:

Hahaha... ganska långt ifrån faktiskt :)

Du kan kika in hos mig imorgon, så visar jag i nästa inlägg!



Ha det bäst!

7 Ingrid:

Läcker bild med vandrare i fokus!



Tack för din kommentar hos mig, där finns ett svar på din fråga!



8 4U2:

Tagen från en luftballong? :)

9 kjerstisandnes:

Stilig perspektiv. De vet hvor de skal disse menneskene, ser målbevisste ut!

Sv: Jeg har faktisk 2 gutter på laget(tvillinger) og treneren i midten er min mann:0) Og de har å være fokusert før kamp, ellers vanker det kjeft;0)

Ha en fin dag.

10 4U2:

Tack för kommentar! Ja, vart tog ena paret vägen? ;) KUL!

11 SigridfraEnget:

Snygt. Du får det dagligdagse til å se spennende ut!

12 Cecilia Artista:

De ser ut att ha bråttom både åt ena och åt det andra hållet! Och inte tycks de ha upptäckt dig heller!

13 Mad World:

Kul vinkel! Och typiskt att de skulle mötas där det är som smalast, med en lyktstolpe i vägen.

14 anette:

Flott bilde fra en knallstilig vinkel! Dette likte jeg kjempegodt :)

15 PysselfarmorPysselfarmor:

Läckert perspektiv/bildkomposition med lyktstolpen som "avdelare" i bilden....kontrast ljusa trottoaren och det mörka vattnet samt färgernas sammanhållning av personernas färg på kläder - mycket spännande och vältänkt bild!



Du är väldigt observant har jag "upptäckt" när du studerar/kommenterar mina och andras bilder....undrar hur lång tid du tittar på respektives bild - en eloge till dina kommentarer!



Ja det var 60-års fest jag var på och festen hade precis börjat och folket (60 personer!! ) skulle komma...mitt i högen av folket står personen i fokus som fyller år.

16 Pialotta:

Kan de vara så att du stått på en balkong och fotograferat? Häftigt Erik :)

17 Birgitta:

Vilken rolig bild med rörelse både hit och dit - folket kan inte vara mer i fokus :)

18 Kerstin:

Vilken bild du fått till! Så snyggt jobbat med färger, fokus, rörelse och vinkel. Kanonbild! :)

Ja, visst blir man glad när man ser föräldrar ta sitt ansvar som på min seglingsbild. Men inte skulle jag ha vågat sitta längst fram där mamman och dottern satt. ;)

Ha en fin torsdag.

19 Fröken Hulda:

Instämmer med schysst val av perspektiv... å tack för titt & kommentar inne hos mig!

20 Ordlös Onsdag:

Tack för Din medverkan i Ordlös Onsdag!

Vi har så kul när vi sitter här och tittar runt på alla fina tolkningar av veckans tema.



Varma sommarhälsningar: SoF och tPix!

21 Bildgatan:

Häftig bild och sådana där vinklar på människor är kul att ta. Gjorde jag förr ofta när jag bodde ovanför en park men kände mig alltid som en "bov"



De verkar helt klart fokuserade själva också, men det kanske är bilden som ger det intrycket.



Apropå min bild så var det lax de var ute efter vid det tillfället. Matkakoski i Torneälv en välkänd plats för laxfiskare. De var inte tväling utan de står så där och när någon får en fisk så ropar de och alla lämnar plats eftersom det kan bli en lång löptur för den som har fått napp.

22 LissenTo:

Vilket fokus människorna har, sådär som man har när man är på väg någonstans. Men det ser också så somrigt härligt ut, tack vare solljuset i bilden.

Snygg vinkel på bilden



Ha en härlig fredag. // Kram Lissen



Tack för din kommentar :-)

23 Della / Var Dag ett Äventyr:

Trevlig vinkel. Folk ser lite annorlunda ut uppifrån. Och framför allt bryr dom sig inte om kameran.

24 anemonen:

De är på väg och är fokuserade på målet!

Kommentera här: