Bok/böcker (172/365).


Ligger lite efter i "365 Foto 2011". Idag är det dag 185, bara 180 dagar kvar på året!
Så jag tar ett par/några teman till när jag är igång. :-)



Två tjocka och mycket intressanta böcker (om man som jag gillar bröderna Marx) som jag skaffat under tidigare resor utomlands.

Speciellt "Harpo Speaks!" gav mig mycket kunskap kring den av bröderna Marx som i alla fall jag inte visste så mycket om och mycket information om brödernas år före filmerna.
Gillar biografier när de är välskrivna. :-)
Har många böcker om "the Marx Bros". Nu när jag tänker efter så undrar jag om det skrivits någon bra bok om Chico Marx?
Kanske noterar du bokmärket, tågtidtabellen i ena boken! ;-)




Foto nr 172.

(I temalistan hittar du på nr 24 - bok.)


Erik

Kommentarer:

1 ElStiffo:

Jag har ägt "Harpo speaks" men har ingen aning om vart den tagit vägen. Inte kommer jag ihåg något från den heller. :-)

2 Erik "Semlan":

Du hade bergis den inbundna varianten? Den stod jag för en del år sedan och bläddrade i på Hedengrens.

Du kanske är sugen på att låna?

Kommentera här: