Kommentarer:

1 Mad World:

Två köer? Att de alltid ska krångla till allting så. Som på Max när man köper hamburgare, krångligare får man leta efter. Först beställa i en kassa och sedan hämta och betala i en annan. Eller på apoteket. Först ta lapp för att få ut medicinen och sedan stå i kö för att få betala ...

2 Monica o Jacob:

Har korvmojarna också börjat med två köer, man hänger nog inte med längre sedan man flyttade ut i bushen. Bra bild av kösverige;-)))

Ha en bra vecka;-))))

3 Cecilia Artista:

Ibland kan det bli lite komplicerat!



Bilden på min kolmila tog jag förra veckan i Skottvång i Åkers Bergslag. Den tänds varje sommar. Lite kul att se!

4 Monica:

Jaha är det strömming dom säljer, då kan det nog vara klyftigt med två luckor.

Regnar gör det i alla fall varje gång jag hängt ut tvätten oavsett om det är fruntimmersvecka eller inte(bad karma). Om jag tänker efter så brukar det nog vara lite regnigare just den här veckan.

Ha en bra kväll;-))))

5 PysselfarmorPysselfarmor:

Hmmmm...Slussen kanske ;-) ??

Tycker mig känna igen kösystemet....



Mina moln är fotograferade på gården i Lappland förra veckan - icke från ett plan. Och jag har inte använt PS....

Kommentera här: