Tröttnar aldrig på Tom Waits!

Det finns musik och så finns det musik!
Tom Waits är en musiker som brukar dela upp lyssnarna i gilla och gillar inte alls. Vilken grupp tillhör du?
Ge gärna "Tom Traubert's Blues" en chans.




Den här versionen kan du få i eget fönster här!

Här finns en liveversion från Sidney med fint småprat och helt annorlunda sång och komp (endast ljud!)
Finns en annan fin liveversion av "Tom Traubert's Blues" med Tom Waits här (hyffsad kvalité)!

Jag älskar den här låten.
Erik

Kommentarer:

1 Erika:

Hoppade inte högt av förtjusning. Säregen röst. Har han druckit whisky med cigarr som sällskap under sin livstid tro?. Det sägs att det ger sådan röst. För övrigt har jag aldrig hört talas om denne Tom Waits.



Tack så väldigt mycket för alla kommentarer du lämnat hos mig. :)



Vinkelevink

2 Tant Nanny:

Njaaee...nog för att jag gillar hesa röster, men det här är lite för mycket, enligt min enkla åsikt...

Kommentera här: