Kommentarer:

1 Monica o Jacob:

En riktig gammal favorit Pip i luftrören, har den på vinyl vi också.

2 Helena Kulle:

Wow, vad fina, riktiga "klenoder" i mina ögon, men vet ju inte :)

Ha en fin dag.

/Helena

3 Maria G:

Dessa herrar har gjort många bra och roliga grejer. Kul att du har dem på vinyl.

Ha en bra dag!

4 Cecilia Artista:

Vilken härlig tolkning av temat!

Riktiga godbitar de där skivorna!

5 Lisa:

Härliga vinylplattor som ger en liten nostalgikick. Martin Ljungs "gube" är ju bara för härlig.

Verkligen eliten inom svensk humor.

6 Pialotta:

Ha, ha.. de där känner jag igen :) Finns väl förvarade på vinden i en back..Kanske dags att damma av och lyssna på raspet igen. Ha de..

7 Elisabeth:

Inte utan än att jag får lite nostalgi i blicken. Ha dé!

8 Charlotta:

Det var (är...!) humor det. :D

9 Anni:

Nog var det klass på humorn förr i världen? Dagens "roliga" tv-program kan jag ofta vara utan - undrar om jag är väldigt trist?

10 Mona:

Älskade gamla vinylskivor! Härlig humor på olika sätt.

11 Mona:

PS Har du också problem med blogg.se. Jag håller på att bli tokig. Har haft problem i flera dagar. Kan ibland inte ens komma in och titta på min egen blogg.

12 Erik "Semlan":

Tack för kommentarerna.

Roligt att de gamla humorsinglarna även kan roa på foto. :-)

Svar till Mona: Ja, det är strul med blogg.se ibland. Det går trögt och nya inlägg vill inte visa sig. Verkar vara samma med kommentarer, att de dröjer innan de syns (märks på dubletter som jag får ta bort).

Kanske är antalet bloggar så stort så att servrarna "storknar" av all trafik?

Kommentera här: