Fönster.

I lördags var det abonnerat på Hörnan. Restaurangägarna har haft krogen i tio år, så det hölls en privat fest.


Information till pizzasugna. (Ett av två fönster i inlägget.)

Ramazan och Majsan bjöd på turkisk mat och tillsammans med stamgästerna var det en mycket trevlig eftermiddag och kväll i lördags.


Fotot gör inte maten rättvisa, det var mycket gott. Tack!


Vi gäster hade "skramlat ihop" till bland annat denna blomsterpresent.


Ute på verandan, tittar in genom krogfönstret. Tioårsjubileum och hög trivselfaktor där inne. (Det andra fönsterfotot.)

Det här blir mitt fönstertemabidrag denna valfria fönstervecka.

Helt andra fönster hittar du bland Susannes kommentarer här!

Uppdatering: Många snygga foton och intressanta fönster, klicka ovanför!


Erik

Kommentarer:

1 Ninni/fotografia:

Ja det var lite annat än min skugga(i form av ett fönster) Vad kul med födelsedagskalas och god mat! Det ser ju så gott ut...allra helst nu när jag snart ska äta middag ;)

Du, jag har varit väldigt dålig på att kika runt hos mina "gamla" bloggbekanta jag också. Det är så svårt att få tiden att räcka till. Men jag ska bättra mig.

Ha det bra!

2 Lisa:

Hihi det var ett kul fönster!!!



Mitt fönster med chokladen är fotat i Venedig. Vi var ståndaktiga och gick bara förbi utan att köpa nåt :)

3 Erik "Semlan":

Ninni: Tur att vi varit lika dåliga på att besöka varandra ett tag. Men för egen räkning blir det skillnad nu. Jag kommer att kika in hos dig då och då.



Lisa: Efterrätter kan de göra i Italien och glass också, men godis har de inte varit så bra på. Men kanske har de lärt sig... själv äter jag inte godis, men en tiramisu tar jag gärna som efterrätt. :-)

4 Susannes fotoblogg:

Det ser väldigt gemytligt och trevligt ut där innanför fönstren. Tycker om dina foton från alla vänskapsträffar. De ger en helt annan bild av Stockholm än den som vanligtvis ges. :)

5 Karin:

Så mysigt och trevligt det ser ut!

Kommentera här: