Kommentarer:

1 Anneli - A'la Foto:

Helt klart ovanifrån! En väldigt vardaglig bild!



Ha en skön fredag!

2 Barbanea:

Önskar att det såg ut så nu, trött på all snö!

Längtar...

Men fördelen med snön är att det inte är lika halt.

Man får se det positivt.

Var är fotot taget?

Kram!

3 Anne-Lie:

Du såg många hus uppifrån.

4 Rantamor:

Där befinner du dig högt uppe med din kamera...på taket????

Hoppas att du har livlina.

5 Cecilia Artista:

Här kan man nästan få svindel när man tittar ner!

6 Misswhatsit:

Ett mycket passande foto till temat. Ett härligt perspektiv i den bilden!

Ha en trevlig helg!

7 Birgitta:

Wow man kan undra om du sitter i en helikopter :)

8 Gärdsmygen:

Ja det där var uppifrån!

9 Jah Hollis:

Det passar ju veckans tema perfekt.

Det kan vara rätt vilsamt att se det lite grann så där från ovan ibland.

10 Bosse:

Varit uppe i DN-skrapan igen?

11 Pialotta:

Passar alldeles utmärkt Erik.. jag gitter inte att gå in i arkivet, då mina bilder samlas efter hand på minnen här utanför datorn.. nya bilder tar jag efter hand .. blir ju en del;)

Pernillabakelsen finns på kondis här..



Liksom nu Sannabakelsen oxså i Bromölla några mil från mig.

12 carina/sinneskatten:

Det ser högt ut! bra tänkt !

13 caja:

Nu är ni tre stycken i detta tema som gett mig svindel i datastolen ;-)



Mvh/caja

Kommentera här: