Kommentarer:

1 Cecilia Artista:

Hoppas grenarna håller. Och mer snö är på gång! Brr!

2 Camilla - Bilder Av Livets Lust:

...ang mitt foto....

Det var en räv som varit i farten..tror jag..i alla fall!

Å temperaturen var nog ca - 12 till -15 men en strålande dag!

Rätt mycket snö i träden hos dig....hoppas att grenarna håller så inte de hamnar över någon ledning så ni blir utan ström!

=)

3 Carpe Diem:

Japp nu är det vinter igen ;-) Kul............nopp!

Åh du Semlan om jag fick välja skulle jag också ta en semla istället, ha, ha. Hårda bud i mellerud just nu ;-)

4 Pysselfarmor:

Jag är så du att jag sticker ut hakan och jag säger att jag gillar snö bättre än slask...hu nu blir jag nog cyberbombad ;-)



5 Monica o Jacob:

Ja nog har man ruttnat på snön alltid, först 4 decimeter snö och sedan 20 grader kallt till och med talgoxen slutade sjunga;-(

Dock finner jag din snöbild läcker och tilltalande, funderade ett tag vad det var för grönt nere i vänster hörna;-)

Ha en skön vecka;-)

6 Haakonlovise:

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

Kommentera här: