Kommentarer:

1 Pysselfarmor:

Hmmm...jaha den där platsen besöker jag inte alltför ofta...känner inte riktigt igen mig.

2 ElStiffo:

Här gick jag förbi i lördags. Man undrar hur det kommer att bli.

3 Bitten:

Jag antar att de bygger och inte river.

4 Monica o Jacob:

Skönt att se lite barmark men är bilden pinfärsk tro. Bygger gör man ju överallt, ser i alla fall en T skylt kan det vara T-Centralen;-)

Ha en bra vecka;-)

5 Pumita:

Det tar ett tag innan det där blir färdigt ser det ut som. Var har du fotat?

6 Pysselfarmor:

Jaha tyckte att jag kände igen mig men ändå inte...måste vara någonstans där jag inte rör mig så ofta. Åker inte in till Centralen varje dag utan stannar ju på Söder.



Det lilla huset på "stranden" i min bild är ett hus som man använder till att förvara saker i i Hågelby Familjepark i Tumba söder om Stockholm. Det är inte på väg ut i någon å...det är bara en liten damm det där vattnet som syns.



Roligt med alla kommentarer som "spretar" åt olika håll om vad man tror sig se.



Ha det gott!

Kommentera här: