Kommentarer:

1 Beppan:

- och så blir man ju uppåt av både sol och smaskig tårta!!! :-)

2 Bitten:

Uppåt värre. Det skulle inte sitta dumt med lite smörgåstårta nu.

3 Pialotta:

Jo du Erik, där kom smörgåstårtan på bild.. Kan tänka mig det var Uppåt då din mamma firades :) Trevlig Adventstid till dig :)

4 Monica o Jacob:

Härligt vem skulle inte bli uppåt av en sådan läcker smörgåstårta, här rinner i alla fall snålvattnet.

Ha en skön andra advent;-))))

5 anemonen:

Ja uppåt kan man bli bara man tittar på sista bilden. Smarrigt värre med smörgåstårta, och vilken duktig dotter som kan göra en så fin tårta.

6 Cecilia Artista:

Man kan verkligen bli uppåt åt många härliga saker!

Fest med hembakad smörgåstårta säger jag inte nej till!

7 Marit Johansson:

En sån tårta blir man absolut uppåt av!

8 Leena:

Duktig dotter, så god smörgåstårtan ser ut! Fast jag tror nog att du gladde dig ännu mer att träffa dottern, hur god smörgåstårtan än var.

Ha en skön fredagkväll!

9 4U2:

Trevlig avslutning!

10 Jah Hollis:

Det var en fin liten reseberättelse. Tårtan ser läcker ut.

11 Annelie Esséus:

Wow, vilken smörgåstårta! Kan få vem som helst uppåt!

12 Pysselfarmor:

Uppåt av glädje för jag antar att det är svärmors 90-årsdag som firas.



uj uj vilket regn- och blåstväder ute nu. Körde från sta'n i mörkret - det var inte roligt.

Ha en mysig lördagkväll i stugvärmen!

13 Mona:

Den smörgåstårtan ser suveränt god ut. Ett födelsedagskalas gör att man känner sig uppåt.



Jag blev själv lite nyfiken på vad konstverket på Sahlgrenska föreställer. Jag kom fram till att det heter "Apollon och Asklepios". Apollon är ljusets och konsternas gud, men han var också läkare. Askelepios är läkekonstens gud.

14 Tinefis:

Wow, den tårtan ser super god ut! Nu blev jag super sugen på smörgåstårta... =o)

Kommentera här: