Kommentarer:

1 LissenTo:

Är det din fru som värmer sig, en kall dag?

Kan det vara skyltsöndagen, månntro?



Ha en fin onsdag. // Lissen

2 Mormor:

Et varmt bilde på flere måter.

Nydelig.

Ha en flott onsdag.

3 Ezter:

Skönt med lite extra värme ibland!

4 Maria Lundmark Hällsten:

Finns inget mysigare än en eld, den är fascinerande på många sätt. Fin bild! Önskar dig en God Jul!

5 Hanna:

Ser både varmt och skönt ut att värma sig, speciellt om man är ute i rusket som råder.



God jul och gott nytt år!

6 Lasseivomma:

Det är fint med eld i en eldkorg, jag har testat, problemet är att det blir en massa kål och aska under som sedan hamnar i gräsmattan.

Kojan är inte min, men jägarna har byggt den (inte riktigt klar) för att sitta i och vakta på räv och vildsvin. Den är isolerad och har vedkamin. Kanske kan den användas även som fotogömsle, vi får se.

Ha en bra onsdag i staden.

7 Eva:

En fridfull bild!

8 Lena o Tommy:

Ser lite kyligt ut!

9 Marit Johansson:

Härlig bild, bra fångat tycker jag!

10 anemonen:

Åh en vacker kvinna som värmer händerna. Är hon månne din egen?

11 Bente:

Fint..kjølig og varmt bilde! :-)

12 Pysselfarmor:

Att elda brasa ute är så himla "gött" ...men det kan man inte göra i vårt villaområde. Så när jag kommer till gården då "brassar" jag loss ordentligt.

Både stor brasa ute och inne,,,,,och jag har även sådan korg däruppe som jag har en liten myspyseld i vid vägkanten för stämningens skull.

Ha en skön onsdagskväll.

13 Marja:

Jättefin och rofylld bild.

14 Nett:

Värmande brasa när man behöver värma sig :)

15 Marianne:

Vakkert bilde, jeg måtte kikke flere ganger på det!

Ønsker deg en fin jul!

16 Kerstin:

Ser skönt ut där framför elden.

17 Pialotta:

Trevligt med eld som inte är lös utan så här fint inplanterat :) Kan de va Valborg tro ;)

18 Beppan:

Härligt med eldkorg!

Hos oss ersätter den ibland marschaller...

19 Anni:

Stämningsfull bild, man kan riktigt se hur skönt det är vid elden! Tror du vi får elda i sådana bland villorna här i stan? Med tanke på att man bara får elda löv två gånger om året så undrar jag ...

20 fru Vallmo:

De är så mysiga de här eldkorgarna, och har dubbeleffekt att man även kan värma sig där!

Önskar dig en fin jul!

Och tack för dina fina ord!

21 Rejen:

Dejligt med lidt varme på en kold og måske blæsende dag...;D

Kommentera här: