Upplevelse.

Det är något speciellt med flygande maskiner.




Fyra flygplan i en snygg, ganska avancerad formation kan vara en verklig sinnesupplevelse.
Flyga så nära varandra. Ha fullständig kontroll, snyggt! De flyger i en stor vid gir.

Så hör jag hur de närmar sig igen. Där kommer de och snyggt flyger de även denna gång.



En skön upplevelse. Skulle gärna sitta i ett av planen, åka med.
Har alltid gillat flygplan och andra flygande farkoster.
Är sugen på att testa fallskärm, men har ännu inte provat på det. Säkert en upplevelse.



Andra sinnesupplevelser hos Sinneskatten!

Erik

Kommentarer:

1 Pysselfarmor:

Vilka snygga bilder - gillar tvåan bäst.



Flyga flygplan kan jag - upplever ingen höjdrädsla då, men hoppa fallskärm - nej tack!



Ha en bra fredag!

2 Birgitta:

Snygga bilder Erik! Måste jag välja blir det första - mest frihetskänsla i den eftersom de vänder uppåt :)

Min dotter spräckte trumhinnan när hon hoppade fallskärm - inte så kul men den läker ju :)

Ha en fin fredag!

3 Kjell E:

Flotta bilder, som flygarna ställde upp på!

Jag riktar också kameran mot skyn ibland, men då blir det enstaka farkoster.

Hoppas dina drömmar går i uppfyllelse.

4 Kerstin:

Jag fascineras alltid av hur skickligt dom kan föra sina maskiner. För några år sen var min högsta önskan att få hoppa fallskärm. Tyvär gjorde jag inte det då och nu har jag blivit alldeles för feg.....

5 Monica o Jacob:

Ja det kräver ju en viss skicklighet att flyga så nära, det är nog en sinnesupplevelse för dom bakom spakarna också;-)))

Ha en skön helg;-))

6 SigridfraEnget:

Va härligt!! Fri som fågeln!

7 LissenTo:

Javisst blir man fascinerad när dom flyger i formation. Modigt och våghalsigt.



Andra bilden läcker.



Soliga fredagshälsningar // Lissen

8 Jah Hollis:

Fina bilder och en lite annorlunda tolkning av sinnesupplevelse-temat. Flygmaskiner är fascinerande, men för mig går nog gränsen vid fallskärmshoppning. :-)

Tack för din kommentar. Visst är det härligt att uppleva bra musik i en behagligt stor publik. Det var mycket folk i Uppsala, men inte knöktrångt.

9 Inger Maryissa:

Fina foton

skulle också vilja sitta i ett av planen

och åka helikopter skulle vara kul också

men att hoppa fallskärm...nää...det får vara :-)

10 Anneli - A'la Foto:

Fina bilder på en säker upplevelse av sinnet..kanske främst hörseln! ;O)

11 Pumita:

Jaaa, då är vi två. Världens bästa uppfinning efter tvättmaskinen, haha, skojar bara... Härliga bilder har du tagit! Fast jag trivs nog bäst uppe i luften på väg till nåt trevligt ställe.

12 Yvonne:

Jättefina bilder! Det är fascinerande hur de kan hålla sig i såna formationer.

13 Lena A:

Läckra bilder och bra tolkning! Det är imponerande så duktiga de är...

14 Pialotta:

ja nu skulle jag oxså vilja ta en resa med flyg.. men det får vänta en stund till .. har annat att lägga pengarna på.. härliga foton Erik ..

15 carina/sinneskatten:

och det gäller att se till att de inte flyger ur bild.

16 Benita:

Snygga bilder. Fallskärm skulle jag aldrig vilja prova, inte ens ifall jag skulle få betalt ;). Tror inte jag ens skulle våga sitta i ett av "dina" plan. Verkligen sinnesupplevelse i allra högsta grad. :)

Kommentera här: