Kommentarer:

1 Erik "Semlan":

Är det tomt i mitten av livbojen? Eller är hela livbojen i mitten av fotot?

Hur ser du på fotot?

2 anette:

Så flott bilde! Å være i midten av denne livbøyen kan være livsviktig, håper den får henge trygt på veggen! Klem fra Anette :)

3 Ting o Tankar:

Orange livsviktig detalj i mitten på bilden. Fint fotat.

4 Beate:

Ett roligt bidrag speciellt med tanke på din kommentar. dubbelmitt skulle jag säga, men livsbojen hänger snett;-)

5 Bildgatan:

Visst ser den ut att vara i mitten, vårgrät helt klart. Tom i mitten ja men ändå inte, en tydligt mitt finns det åtminstone i den.



Ser ut att vara en spännande båt i alla fall, gillar trä.

6 Lille:

Svaret mitt blir "både og".



Liker!!!

7 Bitten:

Jag tycker det är tomt i mitten.

8 Cecilia Artista:

Mitt i prick och färgglatt som en sån här boj ska vara. Hoppas den får hänga kvar på väggen!

9 4U2:

Både och! Fin bild, igen!

10 Agneta:

Var du med på Bounty??? ;-)



Jag tycker nog att det är livbojen som centrerar bilden. Kanske förstärker den orangea färgen det hela.

11 Marianne:

Bojen är i mitten av bilden och mitten är tom som tur är.

12 Laila:

Aha så du var där och såg henne.

För mig är det bojen som är mitten

13 LissenTo:

Ser ut som en gammal träbåt, med karaktär. Den färggranna bojen drar blicken till sig, lite "take care" känsla. Kan behövas.



Ha en skön torsdag, helgen närmar sig :-)

// Lissen

14 jonna d:

Fin bild och bra kommentarer!

15 Yvonne:

Bojen är i mitten, den sticker ut. Fin bild.

16 Kerstins foto:

Jag säger både och. Skulle jag trilla i vattnet skulle jag vilja vara i mitten av botten. Har en tendens att sjunka som en gråsten. ;)

Ha det gott.

17 Kerstins foto:

I mitten av bojen, skulle det stå. Jag blev nog lite yr när jag tänkte på att hamna i vattnet. ;)

18 Mona:

Jag tänkte först och främst att livbojen är i mitten. Men visst finns det en tydlig mitt i livbojen också. Snygg dubbeltolkning.

19 Anni:

Skulle vilja rita en smiley i mitten ...

20 anemonen:

Utmärkt val och nu kom jag att tänka på chokladen Bounty!

21 Tant Marit:

I mitten av bojen är ju livet såklart! ;-)

Tack för att du inte bara skrev: snygg bild inne hos mig utan hade synpunkter på hur jag hade komponerat bilden osv. Den typen av kommentarer blir jag EXTRA glad åt, för jag behöver höra det! Är man amatör så är man... ;-)

Må så gott och simma lugnt...

(Hehe, förlåt, var bara TVUNGEN!)

Kommentera här: