Kommentarer:

1 Birgitta:

Men Erik då! är du ute och jagar nattfjärilar ;)

2 Kerstin:

Undrar just vad du har gjort med nattfjärilen. Har du nattsuddat i sommar???

3 SoF:

Haha - ja lite streckkodskänsla är det ju över den tapeten, precis som du säger.



Glada hälsningar!



4 Bildgatan:

Funderar om ditt sommarprojekt varit att fånga en fjäril på bild eller om (av vad jag kan läsa ovan) du föresatt dig att vara uppe på nätterna.

5 Pysselfarmor:

Jag tror du har nattsuddat mer än vanligt jag ;-)



och för att jag inte ska få "lappsjuka" så pysslar jag med sådant som mitt bidrag till ordlös onsdag

*fniss

6 Pialotta:

Sommarprojekt att hitta bortkomna fjärilar i sin lägenhet .. de där tar sig verkligen in i våra hus på sommaren.. vilseflygning ;)

7 Mona:

Nu fick du oss att gnugga geniknölarna. Men nattsudd låter som en rimlig förklaring.

8 Tant Marit:

Den dansade en sommar? ;-)

Eller om det var du?

9 Ting o Tankar:

Hihihi... bra bild!

:)

10 anette:

Spennende prosjekt ;)

11 Lisa:

Hmmm funderar om ditt projekt är att gå och lägga sig i tid så du missar nattfjärilarna ;)

12 Anonym:

fin bild!

13 SigridfraEnget:

Dette bildet setter jo virkelig fantasien i sving; hva er det egentlige prosjektet? Fange nattsvermere(fysisk eller på bilde), legge deg sent, gjøre folk nysgjerrig? Alternativene er mange.

14 anemonen:

Aha du är fjärilssamlare. Det är fint det. Jag tror visst att det är ett c tecknat jordfly, men lite svårt att se när det inte har vingarna helt utfällda. Fint är det iaf. Ha de

15 Jane:

Vaknade av ett ljud i sovrummet och trodde garanterat att det kommit in en råtta ... väckte hunden och skickade honom på jakt innan jag satte ned fötterna i golvet :) Det visade sig bara vara en sådan du har på bilden, väsnas kunde den i alla fall - med sina vingar :))

16 Hasse A Norge:

Morrn.



No wings no flying.......

Sorry, no body no flying....

Ha de bra.



Hasse A

17 LissenTo:

Den har inte så många färger, men vilket vackert mönster om man tittar noga efter.



Jo resan blir nog en utmaning och ett äventyr. Idag har jag gått i 3 timmar med ryggsäck (igår 2 timmar),känns i musklerna.



Men jag tror ändå att det blir fantastiskt..........



Kanske jag kan inspirera dej att gå med sambon.

18 Ordlös Onsdag:

Tack för Ditt bidrag till Ordlös Onsdag-utmaningen!

Vi gläds över alla kreativa tolkningar och fina bilder till veckans tema.



Varma hälsningar: SoF och tPix på OO!

19 Kerstin:

Såna där är det gott om på kvällarna. Hos oss är det katterna som springer som tokar och jagar dom. Jodå, de får tag på dom också! Speciellt när de sitter på fönsterrutan, då daskar man till med tassen och drar sakta tassen nerför rutan tills tassen befinner sig i samma nivå som munnen, då äter man upp dom! :) Du kan tänka dig hur våra fönster ser ut. ;)

Finfin tolkning från dig.

Må så gott.

Kommentera här: