Kommentarer:

1 Marianne:

Här kanske han på min bild hamnar om han har otur.

2 Kerstin:

Den rullstolen ser inte moderna ut. Var har vi hamnat?

3 Pysselfarmor:

Besökte du någon?

4 Biggan:

Bilden må lanseras ordlös. Men berätta - vad är det här?

5 Mona:

Jag konstaterar också att rullstolen definitivt inte är av nyaste snittet. Funderade först på något museum, men jag ser ju vagnen med diverse grejer. Jag blir väldigt nyfiken var bilden är tagen någonstans. Golvet är så blankpolerat att man kan spegla sig i det.

6 Pialotta:

Är du på vift i något museum eller.. häftigt med den gamla rullstolen, jag är ju van vid mammas nya.

Häftigt:)

Jag skickade dig en grej bloglovin där du kan uppdatera din blogg direkt upp till facebook. Eller ja, det sköter sig själv liksom.. bra va.. så ser jag när du uppdaterat din blogg oxså på så sätt :)

7 Annelie-Singapore:

Inomhus kan man verkligen säga att det är, ser inte roligt ut!

8 Ting o Tankar:

Undra var inomhus-bilden är tagen?

9 Christel:

Den tar tag i en på något underligt sätt! Verkligen en bra bild, ögonen far runt och man undrar.......

10 Bitten:

Ser nästan ut som i Gökboet ...

11 Twiggy:

Bra foto, man blir lite konfys och börjar fundera!!

12 LissenTo:

Åh ser lite sorgligt ut. Men tror att det är en utställning. (Min mamma har lite svårt att röra sig, får väl associationer).



Önskar mej en liten kustremsa :-)

Här kommer länk, till Mellanfjärden http://www.mellanfjarden.se/



Ha det gott............

13 Ingrid:

Jag undrar om vi inte är på någon typ av museum här också. Min bild är från Bottarevegården, en museigård på södra Gotland.

14 Lena o Tommy:

Håller med vad en tidigare skrev. Bilden ser på något vis sorglig ut, men samtidigt väldigt vacker.

15 SigridfraEnget:

Nyfiken...

16 anemonen:

Nyfiken som jag är undrar jag var är detta för ställe? Är det månne ett ålderdomshem? Kul och annorlunda är det iaf. Gillas!!

17 Annelie:

Jag tror inte alls det är ett museum, det finns ju städgrejor bredvi. Visst städar man på såna ställen också, hahahahaha, men något säger mig att det här ett ställe som används. Det är säkert ett äldreboende av det lite omodernare slaget. Nyfiken blir man definitivt. Och golven,undrar hur många lager bonvax det är på dem?

Mycket spännande bild!

18 4U2:

Sjukhus med en varm atmosfär!

19 Ingrid Andrea i Den Hemmelige Hagen:

For et spennende bilde! Her kunne man skrevet en roman, krim kanskje eller et drama...er ikke et sykehus i Europa tror jeg. Hvor ble det av alle sammen???



Nå fikk du meg til å spekulere ^^)

20 Lille (Mindre Meg):

Et bilde til undring dette.

21 Anni:

Blir lika nyfiken som de andra - rullstolen är gammal och vacker, det glasade snedtaket till höger väcker fantasin - och vad är det som står utanför fönstret?

22 Madeleine:

Blir nyfiken.,. som om tiden stått stilla ...

23 Kicki:

Den bilden får mig ordlös;)

24 Jane:

Det ser onekligen lite ålderstiget ut ... och städvagnen behövs väl knappast när det är ett sådant skinande golv :) Får nästan lite dåligt samvete när jag tittar på mitt eget golv :/

25 Erik "Semlan":

Tack för kommentarerna. Jag lämnar det ordlösa fotot utan några närmare förklaringar.

26 Tant Marit:

Hehe, men Erik då, vad du är elak! ;-)

Håller dock med flera, det ser liksom lite ensamt, lite undanskuffat ut, får sorgliga vibbar av bilden trots att ljuset är fint osv.

Soppåsen är i alla fall tömd, och den som behövde rullstolen har tydligen gått...

Hmmm, är det ett skötbord med lite grejer på mitt i bilden?

Hehe, i vilket fall så HOPPAS jag att det INTE är en bild från ditt hem... ;-)

27 jonna d:

Ja, bilden talar i sig.

\\jonna d

Kommentera här: