Kommentarer:

1 anne-lie lindgren:

Skulle helt klart tänka mig att kika in - tror till och med att jag är i 08-land då jag ska traska tjejmilen i år;-))

Har tittat en stund på din affisch och fastnar i tankarna kring årstid - nu har jag bestämt mig för att det är tidig vår men...

2 Erik "Semlan":

Fotot är taget mitt i natten, en sommarnatt (inte så länge sedan). Men det är lite bearbetat för att göra det till en bra bakgrund för texten.

Du får gärna komma förbi, välkommen. :-)

3 Cecilia Artista:

Lycka till med utställningen!

Om jag befinner mig runt Stockholm den helgen så tittar jag nog in!

4 Erik "Semlan":

Cecilia: Det vore roligt! :-)

Hans Strands foton är verkligen snygga, välkommen!

5 ElStiffo:

Jag dyker upp, fin stilren affisch.

6 Biggan:

Hade gärna befunnit mig i 08-land just då - och besökt såväl Loppis som Fotoutställning!

Kommentera här: