Kommentarer:

1 Anonym:

Ja hon kan ju inte sitta där helt topp-less. Skönt att någon har lite anständighetskänsla... ;)

2 Maria C. Dunder:

Haha...ja där slipper hon nu sitta toppless. =)

3 Birgitta - foto CHIP:

Sådan konst tycker jag är både gullig och oförarglig samt kreativ :) Bättre än klotter!

Lite svårt att få byxor på henne förstås ;)

4 Emma:

Stickningsgraffiti är så himla coolt :)

5 annette:

Så fint, då behöver hon inte sitta där helt naken, undrar vad konstnären tycker om det, bra hoppas jag för hon blev riktigt fin!



annette

6 Biggan:

Småflickor ska ju inte behöva bära bikini; men den där formen av "graffiti" är helskön!

7 4U2:

Ha,ha sånt gillar jag!

8 annette:

En förklaring till min bild är att det är avgasröret från en gammal tändkulemotor!



annette



9 Photos by Storm:

Den passade perfekt och hon ser riktigt nöjd ut/Lis

10 Pysselfarmor:

*fniss



tyvärr är jag oskyldig!!!

11 Hasse:

B :H :n skall omedelbart av och det NU !!!!!!

12 Erik "Semlan":

Tack för kommentarerna.

Så fick jag reda på att det kallas stickningsgraffiti också. :-)

Onekligen en snäll form av graffiti.

Kommentera här: