Kommentarer:

1 Anki:

Who..vacker bild som vittnar om sommar...



Kramiz Anki

2 Leena:

Jag ser en leopard eller annat kattdjur i full språng. Men det kanske finns fler? Fint foto i alla fall.

3 elsasdotter - linnea:

Djuret syns tydligt! Glömde säga att Saigon är Vietnamesisk inte Kinesisk.

4 elsasdotter - linnea:

Tillbaka till Vietnam och Kina, kan tänka mig en smidig asiatisk panter som tar ett språng över himlavalvet.

5 Karoleen:

Jättefin solnedgång. Vackert!

6 Cecilia Artista:

Vacker och stämningsfull bild och visst ser jag det stora kattdjuret som flyger över himlen! Läckert!



Betr jordgubbarna på min bild så är ligger de här i lådor på ca 2 kg. De här gubbarna var såå stora och så röda och doftade ljuvligt ända upp på gatan ovanför. I affärerna kostar de vanligtvis ca 12-15 kr/liter. Så det är bara att smaska i sig av härligheten!

7 Annelie-Singapore:

Läckert!

Jag, ser nog inget stort kattdjur som de flesta andra utan mera en häst.

Ha en bra dag!

8 Anneli - A'la Foto:

Vilka härliga moln du fångat! De strävar uppåt...som om de inte dras ner i solens lågor!



Ha en skön tisdag!

9 Annelie-Singapore:

Självklart har vi IKEA i Singapore och Food Market med massa med svensk mat!

10 Rantamor:

Sedärja nu hittade jag din solnedgång när jag klickade på din länk.

Men det var när jag klickade på ditt namn som jag kom till måndagstemat...

Men en stämningsfull solnedgång hade du fått till, och jag njuter från min sänghorisontella läge av din bild...

11 Lisa:

Nåt kattdjur ser jag ;)

12 Birgitta:

En katt som håller svansen högt :)

Finfin solnedgång - vackra nyanser - skön harmonisk stämning.

Jo jag tror min solnedgång stämde ganska bra med verkligheten - möjligen att det blev lite mörkare på bild.

13 Carpe Diem:

Jag ser en gasell!

14 Pialotta:

Här har du verkligen lyckats Erik med en riktig målning på himlavalvet:) Så himla vacker himmel och foto:)

15 Maria:

En vacker bild! Djuret i molnen får jag till en katt eller hund! =)

Kommentera här: