Kommentarer:

1 Anne-Lie:

Du bjuder på både mat och "blomma" i ditt inslag idag. Men alla tre färgerna finns med.

Trevlig Helg!//Anne-Lie

2 Pialotta:

Anka som är så himla gott.. något av det godaste jag vet i matväg.. måste beställa det snart igen:)

Visst minns jag det insomnade.. utan någon som helst förklaring heller.. det gillas inte alls:( Inte vet jag vem människan är heller bakom bloggen.. kanske är det en av oss här.

Trevlig helg.

3 Rantamor:

Du undrar jag en sak....har du gjort den snygga oranga morotsblomman ????

Orange och grönt...jag fick bara till gult och blev sentimental och längatr till fjällen....



Ha en bra helg.

4 Jah Hollis:

Läcker bild i mer än en bemärkelse. :-)

Ha en fin helg i huvudstan.

5 Pysselfarmor:

Anka är jättegott!mmmmm

med eller utan morotsblomma - ja det ser nog läckrare ut med sådan snitsig blomma

ha en skön helg

6 Pumita:

Mmm, kinesmat är ju inte helt fel... fast ankan får du äta upp. Jag kan ta grönsakerna. :p

Kommentera här: