Kommentarer:

1 Mona:

Stämningsfull och vacker bild. Känns meditativ att titta på.

2 ElStiffo:

Ännu en bild du kan ställa ut tycker jag. Men den kräver något bättre än en vanlig färgskrivare.

3 Monica o Jacob:

Håller med föregående talare, riktigt snyggt.

Ha en bra måndag;-)

4 Birgitta:

Wow - jag gillar mycket hur du fått fram hur små vi är i det hela. Dessutom i vackra nyanser :)

Ps. Det var lönade så hon kände sig mycket inspirerad

5 Susanne:

Mycket spännande komposition. Snyggt!! Ha det gott=)

6 Pysselfarmor:

Vilken stämningsfull bild - med mycken lugn i!

7 Pumita:

Som ett konstverk! Trots byggnaderna får bilden mig att tänka på Svindlande höjder. Så snyggt!



Tack för din långa kommentar hos mig! Det är så roligt att du tar dig tid att skriva om dina tankar kring bilderna. Undrar om det är Ateneum du ska till. Är inte så insatt i vad det finns för konstmuseer i Helsingfors men den känner jag till iaf. Går inte så ofta på utställningar på hemmaplan men nu senast var jag på Zorn-utställningen och den var helt fantastisk! Varje gång tänker jag att jag borde gå oftare. :)

8 Carpe Diem:

Mmmmmm vilken feeling du fångat i den här bilden. Trollskt och vackert.

Flyga................hm tänkte jag först. Vad menar han, men sen så......ha, ha, ha. Semlan humor va!? ;-)

9 Photos by Storm:

Vilket härligt mjukt ljus. Jag får en känsla av den engelska landsbygden/Lis

Kommentera här: