Kommentarer:

1 Pialotta:

Jo men visst är det kul att testa vattendroppar.. i vasken eller i badkaret:) Jobba på, det fick jag göra.. med nyaste kameran .. det gäller att hitta och ställa in för så mycket.. men man lär sig:)

Ha de..

2 Ann-Mari:

Oj, tycker speciellt om den andra bilden! Den känns symbolisk på något sätt...som om det fanns ett budskap!



Tack! Jag håller med; denna indiansommar har det varit skönt med saltvattenstänk - men det är inte alltid det :-D

3 Kerstin:

Du har kommit längre än vad jag gjort. Jag har ännu inte testat att fota vattendroppar i diskhon. Men jag måste, det blir ju så läckert.

Fin bild på fontänen också, det ser uppfriskande ut.

Ha en fin torsdag.

4 Anni:

Första bilden tilltalar mitt känsliga blå öga väldigt mycket ;-)



Och ja, Älvsjöfontänen är spännande - jag var riktigt glad att mitt sällskap var försenat så att jag kunde stå där och fotografera!

5 Tove:

Första bilden är häftig och ser ju lite "skum" ut...

Favorit blir din andra bild. Vacker!

Tack för din kommentar!

6 Lisa:

Översta bilden blev favoriten. Jätteläckert!

7 Cina SkaparGlädje:

Oj, här var det mycket vattendroppar.

Jätte läckert!

Gillar sista bilden, tänk att stå där under en varm sommardag.

8 Carpe Diem:

Bubbligt och lekfullt. Härliga bilder Semlan.

Har du sett tävlingen som tidningen "Mitt i" dragit i gång. Skildra Stockholm. För dem som bor i område där tidningen ges ut. Kanske nå´t för dig du tar ju så fina bilder från stan.

9 Mona:

De två första bilderna är otroligt läckra och konstnärliga. Måste få till att börja experimentera med vattendroppar. Det verkar så häftigt.

10 Agneta:

Den översta bilden är riktigt, riktigt häftig. Tycker om kombinationen av färgerna i den.

11 ElStiffo:

Ettan å tvåan e snuskigt bra.

12 Ellen:

den första bilden var riktigt cool ju! (:

Kommentera här: