Kommentarer:

1 Pialotta:

Marzipangrisar får mig att tänka Jul, av någon konstig anledning;) Kondis är fint att ha kameran med sig på:)

2 Monica o Jacob:

Här var det mycket godis, kommer ihåg när jag var barn och fick en marzipangris av morfar till jul men blev så kär i den att jag inte kunde äta upp den;-);-)djurvän redan då.

Våra Schäfrar både dom vi har och avkommorna gillar att bära omkring på kottar innan dom äter upp dom, det måste vara något med smak och lukt som tilltalar dom.

3 Kerstin:

Tänk att jag har ännu inte kommit mig för att ta med kameran till ett fik eller en chokladbutik. Där finns ju vansinnigt mycket sött och gott att fota.

Bra att du gjort det, det blev en riktigt bra tolkning.

Ha en fin tisdag.

4 Anneli - A'la Foto:

Härliga goda sötsaker!



Ha en skön dag!

5 Pysselfarmor:

Oj det där är inte så bra att se nu när man är middagshungrig ;-) gott gott godis!

6 Carpe Diem:

Skulle absolut kunna vara mitt favvis hak ;-)

7 Karoleen:

Vilka vackra sötsaker - tyvärr gillar jag inte alls marsipan men jag tycker dom är verkligen underbara.

8 Mad World/Bittens bilder:

Jag älskar marsipan.

9 Ingalill:

Så gulligt att grisarna har små kronor :)

10 Klimakteriehäxan:

Förlåt en yngling - men borde inte du bjuda på semla?! :-D

11 Nukke:

Hur kunde man kunna äta dessa grisar, så söta !!!! Säkert goda också !! Härlig bild !!!!! Choklad nammmm-m !

12 Misswhatsit:

Där fanns det mycket gott att välja på. Smart idé och snyggt fotat.:)

13 Viola:

Men ojojoj vad goda läckerheter. vill ha,ha,ha,ha att smaka lite grann;-)

Bra tolkning/ Viola

14 Mona:

Grisarna till vänster är kul och annorlunda. Jag älskar marsipan, men vill helst äta det med chokladöverdrag. En sån butik kan man bli alldeles "galen" i.

Jag minns inte kilopriset på "mitt" godis, men jag kan tala om att tre bitar kostade FYRTIOSEX KRONOR!

Helt galet!

Kommentera här: