Kommentarer:

1 Helena Kulle:

Åh vad kul att gå på loppis, DET gillar jag :)

Ha en fin dag.

/Helena

2 Lisa:

Jag är inget loppisfreak direkt men man kan nog fynda en hel del på dem.

3 Pialotta:

Visst kan man fynda riktigt mycket på Loppis.. bara att inse att det kan bli riktiga fynd där både med kläder och andra prylar:) Ha de..

Har du sett att det finns möjligheter i MusikOFototemat igen denna vecka? :)Bara ett litet Tips:)

4 Anni:

Ja, loppis kan vara hur kul som helst och hur mycket skräp som helst - det gäller att hålla ögonen öppna för ev fynd!

5 Helena Kulle:

Hej igen :)

Nej, har inte fixat nåt alls vid den, den var så fin när jag köpte den, köpte förresten 2 :))

/Helena

6 Pysselfarmor:

Tänk vad "inne" det blivit att handla på loppis och second hand.

Hoppas de där två nu inte hittar på att vilja ha samma jacka!!!

7 Susanne - i huvudet på en tvåbarnsmorsa:

Det bästa stället att fynda på - jag gillar verkligen loppisar :)

8 Kerstin:

Loppisar är rätt kul, men man får hålla ögonen öppna. Mitt i allt skräp kan det finnas riktiga guldkorn. :) Bra tolkning.

Kaffekannan hos mig hittade jag utanför ett ödehus.

Passade på att fota den när den stod så fint på trappan.

Ha en fin torsdag.

Kommentera här: