Loppis på valdagen.

Imorgon är det äntligen dags! Den senaste tidens otaliga partiledarutfrågningar och politiska utspel börjar bli plågsamt påfrestande kan jag tycka. Inte mycket vettigt jag får ut av alla program som sänds i tv. Värst är väl alla valprognoser som görs i tid och otid? För att hjälpa till att få ut folk i Aspudden imorgon så anordnas en stor loppis på valdagen. Hoppas det blir bättre väder imorgon, så att folk går iväg till vallokalerna i Aspuddens skola och röstar och kanske även hittar något loppisfynd på Hägerstensvägen.


Längs hela Hägerstensvägen från Shellmacken ända ner till Örnsberg blir det lokal loppis på valsöndagen.

För bättre väder behövs nog imorgon än dagens ihållande regnande, både för att få iväg folk att rösta och för att den 2 km långa loppisen i Aspudden ska bli lyckad (kolla länken!). Jag känner flera som ska försöka sälja lite imorgon, själv står jag över. Hoppas vi får lite sol och uppehåll i alla fall. Tycker denna höst klev in fort och förstörde sensommaren.


Hägerstensvägen i fredags kväll, nära Bombay Taj i Aspudden (kameran mot Örnsberg).

Vi kollade in utställningslokalen igår, bara en vecka kvar (se inlägg med affischen).

Erik

Kommentarer:

1 ElStiffo:

Jag gillar den suddiga kvällsbilden. Färgerna flyter ut så fint.

Kommentera här: