Kommentarer:

1 foto CHIP - Birgitta:

Men men men Remax!!! Har du varit i Ungern? Vi köpte lägenheten i Budapest genom Remax :)



http://foto.rudenius.se/post/2010/09/12/Bildligt-talat.aspx

2 Rajson:

inget för höjd rädda!

3 Pumita:

Jag är fortfarande inte övertygad att jag skulle klara av att flyga med en sån där... men om jag firar 100 år först. Efter det kan jag göra vad som helst. ;)

4 Carpe Diem:

Det där skulle vara coolt att få prova! Ser ut som relativ lågflygning här ;-).

Trattisarna ja, hm kanske tar det 3 veckor beroende på vädret. Är lite osäker, men de brukar ju vara "plockbara" i slutet på sept början av okt.

5 Pysselfarmor:

Fin bild i höjden och säkert jättevacker utsikt, men huvvaligen jag vill inte åka med - är jättehöjdrädd!

6 Mona:

Det ser härligt ut. Jag skulle gärna åka om jag fick chansen. Jag hoppas i alla fall att jag skulle våga.

Kommentera här: