Kommentarer:

1 Johanna (en liten paus):

Mycket bra tolkning - ser nästan ut som om den skäms lite ;o)

2 Maria G:

Hahaha vad gör toastolen där? Konstig placering :)

Ha en riktigt bra dag!

3 Misswhatsit:

Roligt foto till temat! Definitivt en konstig placering för en toastol.:)

Ha en bra onsdag!

4 Cecilia Artista:

Ja den där toastolen ser lite malplacerad ut!

Bra fångat!

5 Solvarma Irene:

Ja det är definitivt ett konstigt ställe, men det är kanske tänkt för någon som vill uträtta allt offentligt. =)

6 Pialotta ..:

Jo den synen ser onekligen lite mysko och konstig ut.. fint den står skyddad mot väggen i alla fall så besökare på toan kan få vara ifred en stund;) ;)

Ha de..

7 Kerstin:

Ja det må jag säga var en konstig placering. Tror inte att jag stannar där när nöden tränger på;=)

8 Lasseivomma:

Rastplats för dom som röker på toaletten. Verkligen en bra plats för sådana, jag hatar när det sker på gemensamma toaletter på jobbet. Får jag låna bilden så att jag kan hänvisa.

9 Hasse A:

Morrn.



Jaha, brusfåtöljen på trappan, det är konstigt....



Svar till Erik ang. bilder.

Det var ett löst ark med bilder som skulle klistras in på bestämda platser...



Ha de bra.



Hasse A

10 Christer:

Någon som vill röka under toabesöket... :-)

11 Kerstin:

Onekligen en konstig plats för en toastol. Hoppas att den fick hamna på rätt ställe snabbt. :)

Tofflorna på min bild fanns i en sandlåda, så förhoppningsvis fick ägaren inga frysskador på fötterna. :)

Ha en fin torsdag.

12 Pysselfarmor:

Konstigt är det också att man får då alltid användning för de mest märkliga bilder man tar, eller hur - förr eller senare. Den som sätter sig där kan ju röka också till på köpet! Askkopp inom askhöjd...hmmmmm....

13 Toves Foton:

Komiskt! Nöden har ingen lag, passar väl bra här! :)

Kommentera här: