Kommentarer:

1 Maria:

En sån fin och harmonisk bild. Jag lägtar redan till sommaren..

2 Maria G:

Underbart vackert och sååå harmoniskt!

Ha en bra dag!

3 Lotta:

Ja här var det rofyllt så det förslår.

jag kan tänka mig att jag skulle höra om ett löv faller så öde och tyst ser det ut.

Snyggt!!!!

Kramizz

4 Cecilia Artista:

Åhh så rofyllt och vackert! En riktigt fin sommarbild!

5 Millasfoto:

Mycket vackert foto. Molnen är fantastiska och helheten jättefin!

6 Monica o Jacob:

Härlig bild, rofylld och harmonisk och härlig blå färg;-)

Nej ingen snö än ser inte fram emot en vinter som den förra direkt, än blommar rosorna i trädgården här.Yes lite bröd fick dom det var ett under att dom överlevde när allt vatten frös.

7 Anni:

ÅH så härligt med sol och sommar och vatten och blå himmel och harmoni!

8 Pialotta:

Snyggt och Harmoniskt Erik:) Att vandra ovan molnen det är fint de:) Ha de..

9 Mad World:

Jättefin och harmonisk bild.

10 Annelie:

Också en harmonisk plats att vara på.

Och visst är det Olivträd på min bild, det var alldeles underbart att sitta där och filosofera en stund...

11 Mona:

Ljuvlig och rofylld bild. Underbart vacker himmel. Visst vore det väl bra om vi kunde hoppa direkt till våren nu.

12 Kerstin:

Vet du, Erik. Det var väldigt nära att jag la upp en nästan likadan bild. Vi hade samma tanke alltså. :)

Din bild är fylld av lugn och harmoni. Längtar lite tillbaka till sommaren när jag ser den. Tänk att få ligga och slappa på en strand nu. Drömma går ju. ;)

13 Pysselfarmor:

Åh här är också en härlig harmonisk naturbild! Vatten/moln en härlig kombination.



Nä...jag gjorde ingen speciellt med exponeringstiden. Det var så här att jag körde Hågelbyleden...mellan Tumba/E4:an. Den är väldigt trafikerad och så såg jag denna morgonbild. Fräckt stannat vid vägkanten....alltså inte någon harmonisk fotografering precis utan det gällde bara att trycka av en serie fort som 17 och sedan hopp in i bilen innan någon blev förb..... ja så det kan bli. Ja du vet ju ibland ser man en fin bild som bara måste ha! Tack för din snälla kommentar - den värmer.

14 Misswhatsit:

Ett vackert foto. Det förmedlar verkligen stillhet och harmoni.

15 Toves Foton:

Förstår att för dig så är harmonin blå, precis som för mig. Det verkar vara en perfekt dag för att leka molnleken. :)

16 Lisa:

Stillhet och harmoni skriver Misswhatsit och jag kan bara hålla med!

17 Erik "Semlan":

Det var härligt att titta in hos andra "harmonilämnare", vilka sköna foton! :-) Tack för kommentarerna.

18 Len@:

Vacker sommar bild och väldigt harmonisk... ;)

Kommentera här: