Spegling.

Oj då, insåg inte att det redan är fredag! (Och nu har det blivit lördag innan jag lämnar in.) Dags för fototema som Sinneskatten håller i. Så här efter lunch har redan många (snart 40 bloggare) lämnat in bidrag. Är inte på kontoret idag, en rörig dag hemma, kunde må bättre. Såg på DNs hemsida att det sker en del i lönndom på nätet. Hur är ditt skydd? Känns inte kul att man kan ha varit med i något brott utan egen vetskap!
Hur är det då med speglingar? Ja du vet säkert att jag roar mig på jobbet ibland och tar självporträtt i spegeln i hissen. Här ett försök från veckan som var.

                 
                En slags självspegling?

Men över till mitt bidrag, som dröjt till lördag...


"Under en bro" kallar jag fotot.

Tittar du ut över vattnet kanske du ser ungefär var fotot är taget. Det är i Stockholm och ganska centralt, kan jag avslöja. 


Andra fotobidrag här!
Erik

Kommentarer:

1 Rantamor-På Näthinnan:

Ja det är vl så höga hus du åker hiss i att du hinner leka fotograf med självspegling...

Under en bro...näe under en filt i Madrid..ligger en flicka på glid. Ellaer nåt.



Ha en finfin lördag.

2 Rantamor-På Näthinnan:

Men usch va stavfel jag hade i mitt inlägg...ursäkta.

3 carina:

Nu du har jag kommit till det sista bidraget och ditt var skojigt det gillar jag!

Kul att du skojar till det!

4 Misswhatsit:

Det blev ett snyggt foto med ljuset som ger spännande speglingar och skuggor under bron.

Det kan ju vara bra med själspegling också ibland:)

Ha en bra helg!

5 Pumita:

Vad många ni var! ;) Nej, jag har inte druckit nåt, skojar bara. Kulig bild!

6 Jah Hollis:

Nej, det är roligare att vara med om brott när man vet om det. Skojar... :-)

Ja de där hisspeglarna kan ge rena oändlighetseffekten. Fina bilder.

7 Jerry:

Nu har vi datahackers som hackar (kanske din dator) för att rädda sin hackerskung…!

Frågan är när börjar de ge sig på alla som står i deras väg?

Kommentera här: