Kommentarer:

1 Olle Svensson:

Tack Broder för en trevlig och bra helg.

I morse var det väl synnerligen myggfritt. Min kropp vägrar denna kyla

2 Cecilia Artista:

Ni verkar ha haft det riktigt trevligt på er julutställning! Roligt också med en kulturförening med olika slags kulturaktiviteter!

3 Erik "Semlan":

Cecilia: Visst är det kul med kulturföreningen och vi var några som började smida roliga framtidsplaner igår. Vi får se var det landar.



Olle: Myggfritt? Om det kunde stanna där, jag fick rimfrost i skägget. Usch!

4 Agneta:

Det ser ut att vara ett intressant samtal och framför allt så ser det betydligt varmare ut än hos mig ;-)

5 Erik "Semlan":

Agneta: Ja inne i lokalen blev det ganska varmt. Ute var det annorlunda. Kylan och snön verkar vilja hänga kvar här i Stockholm. Inte enbart positivt, smälter väl bort lagom till jul...

6 Pysselfarmor:

Herrn i kostym o slips verkar ha en spännande utläggning om något...och har det kanske druckits glögg? Ser en kastrull där på bordet...och tavlor på vägen - foton - dina?

7 Erik "Semlan":

Pysselfarmor: Du är ganska rätt ute. Fotona på väggen är inte mina utan Olles. Han sitter i randig tröja framför bilderna. Mina foton och teckningar fanns i nästa rum. Mannen i svart läste dikter under helgen, Nils Ferlin.

Kommentera här: